Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@20:44:01 GMT

تلگرام از سال آینده پولی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۳۹۷۱۷

مدیرعامل شرکت تلگرام اعلام کرد، تلگرام هم اکنون به عنوان یک شبکه اجتماعی غیرانتفاعی فعالیت می کند و از اوایل سال آینده شروع به پولی کردن برخی فعالیت های خود خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلومبرگ، پاول دوورف، مدیرعامل شرکت تلگرام اعلام کرد، این شبکه اجتماعی تاکنون پیشنهادات خریدی به ارزش 3 تا 5 میلیارد دلار دریافت کرده اما تلگرام حتی به قیمت 20 میلیارد دلار هم فروشی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلگرام هم اکنون حدود 180 میلیون کاربر دارد که 40 میلیون نفر آن در ایران زندگی می کنند.

دوورف افزود، تلگرام هم اکنون به عنوان یک شبکه اجتماعی غیرانتفاعی فعالیت می کند و از اوایل سال آینده شروع به پولی کردن برخی فعالیت های خود خواهد کرد، اما این کسب درآمد به حدی خواهد بود که بتواند هزینه های توسعه شبکه تلگرام را تامین نماید.

در حالی که شبکه های اجتماعی بزرگتری نظیر واتساپ و اسکایپ در نهایت در برابر پیشنهادات خرید سایر شرکت های بزرگ تسلیم شده اند، مدیر شرکت تلگرام گفته، وی همچنان پیشنهادات برای خرید این شبکه اجتماعی را که از جانب برخی از اسامی بزرگ فعال در سیلیکون ولی آمریکا مطرح شده است رد خواهد کرد.

وی نامی از این مشتریان نبرده اما گفته که پیشنهادات ارائه شده برای خرید تلگران در محدوده 3 تا 5 میلیارد دلار بوده است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۹۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان اسپانسر فیفا شد!‏

به گزارش "ورزش سه"، شرکت نفت عربستان، آرامکو، امروز رسما ‌‏قراردادی چهار ساله با فیفا امضا کرد و به‌عنوان شریک تجاری اصلی ‌‏فیفا در حوزه انرژی معرفی شد. ‏

آرامکو به این ترتیب حق تبلیغات به‌عنوان اسپانسر اصلی در جام ‌‏جهانی 2026 و همچنین جام جهانی زنان 2027 را به دست آورد. ‏

قرارداد چهارساله امروز بین فیفا و آرامکو تا سال 2027 اعتبار دارد. در ‌‏بیانیه‌ای که توسط دو طرف منتشر شده علت این همکاری تعهد به ‌‏ابداع و توسعه تاکید شده است. آرامکو و فیفا اعلام کردند قصد دارند ‌‏با استفاده از قدرت و جذابیت فوتبال، فعالیت‌های اجتماعی مختلفی ‌‏را در گوشه و کنار دنیا سازمان بدهند. ‏

جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، بعد از امضای قرارداد اسپانسری با آرامکو ‌‏گفت: "خوشحالیم که ورود آرامکو را به خانواده شرکای جهانی خانواده ‌‏فیفا تبریک بگوییم. این شراکت به ما برای برگزاری تورنمنت‌های بزرگ ‌‏فوتبال در سال‌های آینده کمک می‌کند. این قرارداد باعث می‌شود فیفا ‌‏بهتر بتواند از 211 عضو خود حمایت کند. آرامکو تجربه گسترده‌ای در ‌‏برگزاری یا کمک به برگزاری رقابت‌های بزرگ ورزشی دارد و متعهد است ‏برای گسترش ورزش در رده‌های سنی پایه فعالیت کند. امیدواریم در ‏سال‌های آینده با این شرکت در پروژه‌های مختلفی همکاری کنیم". ‏

دیگر خبرها

  • ماجرای شبکه اجتماعی تیک تاک و ممنوعیت در آمریکا به کجا رسید؟
  • ترجیح می‌دهیم فیلترمان کنند تا اینکه پلتفرم خود را بفروشیم
  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏
  • «آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» منتشر شد
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • یک تبلیغ ساختار شکن درباره سیگار (عکس)
  • اگر در این ترافیک گیر بیفتید، زندگی‌تان متوقف می‌شود! (عکس)
  • اگر در این ترافیک گیر بیوفتید، زندگی‌تان متوقف می‌شود! (عکس)
  • رای مثبت سنای آمریکا به ممنوعیت تیک تاک
  • تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد