Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@03:06:45 GMT

مسی: امیدوارم فوتبال بدهی اش را به من بدهد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۰۸۵۹

مسی: امیدوارم فوتبال بدهی اش را به من بدهد

کاپیتان تیم ملی آرژانتین امیدوار است خاطرات خوبی برایش در روسیه رقم بخورد.

به گزارش مشرق، لیونل مسی که نقش موثری در صعود آرژانتین به جام جهانی ۲۰۱۸ ایفا کرد در مصاحبه با وبسایت رسمی فیفا ابراز امیدواری کرده با دست پر از جام جهانی روسیه به خانه بازگردد. 

مسی به وبسایت فیفا گفته:امیدوارم فوتبال در جام جهانی قرضش را به من پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت های سمپائولی در مورد اینکه فوتبال یک جام جهانی به من بدهکار است را شنیدم. در واقعا آن حرف را به خود من هم زد. فکر نمی کنم درد ناشی از ناکامی در فینال ۲۰۱۴ هیچ وقت فراموش شود. باید با این اتفاق و خاطره اش زندگی کنم. جام جهانی خاطرات خوبی رقم می زند اما خاطرات بسیار دردناکی هم می سازد. پس از بازی با اکوادور و صعود به جام جهانی احساس بازیکنان فرق می کند. فشار و ترسی که روی ما بود برداشته شد. جو تیم پس از ان بازی تغییر کرد. از عدم صعود شیلی به جام جهانی شوکه شدم چون آن ها قهرمان دو دوره اخیر کوپا آمریکا شدند. آن ها تیمی خوب با چند بازیکن فوق العاده هستند. همین موضوع نشان می دهد چقدر مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی سخت بود. 

منبع: وب سایت برنامه نود ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۰۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا

فوتبال اسپانیا به دلیل مداخله دولت در آستانه «محرومیت بزرگ» قرار دارد.

به گزارش فارس؛ «پیامد مرگبار در انتظار فوتبال اسپانیا به خاطر مداخله دولت»، این گزارش امروز (دوشنبه) نشریه آس اسپانیا از دخالت وزارت ورزش این کشور در امور فدراسیون فوتبال است.

طبق قانون فیفا هیچ دولتی حق ندارد که در امور فوتبال دخالت کند در غیر این صورت فوتبال آن کشور تعلیق و از حضور در تمامی مسابقات بین المللی محروم می شود.

پیش از این کشورهایی مثل کنیا و زیمباوه به دلیل مداخله دولت در امور فوتبال محروم شدند.

فیفا با مداخله دولت ها در امور فوتبال به صورت جدی برخورد می کند و در این زمینه به هیچ وجه کوتاه نمی آید.

نشریه آس گزارش می‌دهد که «فیفا و یوفا با ارسال نامه ای تهدیدآمیز به وزارت ورزش اسپانیا» خواهان توضیح ایجاد کمیسیونی در فدراسیون این کشور شدند که این کمیسون را «مصادق دخالت دولت در فوتبال می‌دانند».

بر اساس گزارش رسانه مادریدی، وزارت ورزش اسپانیا «یک هفته زمان دارد» تا درباره ایجاد این کمیسیون روشنگری کند در غیر این صورت «خطر محرومیت تیم ملی اسپانیا از یورو و محرومیت رئال و بارسلونا» از لیگ قهرمانان وجود دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • تبریک خاص بوفون به باشگاه سابق: صعود مبارک!
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا