Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بهروز رهبري‌فرد طي دو سال گذشته همواره از سياست‌هاي علي‌اکبر طاهري، مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس، انتقاد مي‌کرد و البته هر بار، برخي به او حمله مي‌کردند که چرا اين انتقادات را مطرح مي‌کند.
به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، بهروز رهبري‌فرد طي دو سال گذشته همواره از سياست‌هاي علي‌اکبر طاهري، مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس، انتقاد مي‌کرد و البته هر بار، برخي به او حمله مي‌کردند که چرا اين انتقادات را مطرح مي‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از برنامه 90 با رهبري‌فرد هم‌صحبت شد.
شما برنامه 90 را ديديد؟
نه، من کارگر هستم و شب‌ها زود مي‌خوابم (!) اما مي‌دانم چه اتفاقاتي رخ داد. مي‌خواهم به عادل فردوسي‌پور و دوستان خوبم در رسانه‌ها بگويم طي اين دو سال، بارها ابهامات دوران مديريت طاهري را فرياد زدم. حتي گفتم برخي سند و مدرک هم در اين خصوص وجود دارد اما حرفم را جدي نگرفتند و فکر کردند من دشمن پرسپوليس يا طاهري هستم. البته پيشگو نيستم ولي داشتم همه چيز را مي‌ديدم و اتفاقاً جرأتش را داشتم که انتقاد کنم ولي چه کسي به حرفم گوش کرد؟
چرا در مورد هر مديري که از پرسپوليس مي‌رود، اين همه داستان وجود دارد؟
دليلش نام بزرگ پرسپوليس است. مردم ايران را نمي‌شود فريب داد. من به طاهري کاري ندارم چون او مي‌گويد اسنادي دارد که بي‌گناهي‌‌اش را ثابت مي‌کند و تا قبل از اثبات اين مسائل، نبايد به او اتهامي زد ولي سابقاً در اين باشگاه مديري داشتيم که در منطقه مرزداران و در يک منزل دو خوابه 95 متري مستأجر بود ولي وقتي از باشگاه رفت، يک آپارتمان 500 متري حياط‌دار در محله الهيه تهران خريد. معجزه که رخ نداده، بحث‌هاي مالي بوده. باز هم تأکيد مي‌کنم منظورم به طاهري نيست ولي اميدوارم او دلايل قوي براي رد اين ابهامات داشته باشد.
فکر مي‌کني گرشاسبي بتواند شرايط بهتري براي باشگاه بسازد؟
هر کسي به باشگاه مي‌‌آيد، به نوعي کمر اين تيم را مي‌شکند و طاهري هم به سهم خود اين کار را انجام داد! او باشگاه را محروم و بدهکار کرد و اين همه ابهام هم بعد از جدايي‌‌اش به وجود آمد. قهرماني هم که ربطي به طاهري نداشت چون اين آقاي طاهري در دوره قبلي مديريتش بر باشگاه، داشت با پرسپوليس به ليگ يک مي‌رفت. عامل قهرماني فصل قبل و موفقيت‌هاي اين فصل، شخص برانکو و بازيکنان خوب اين تيم است. گرشاسبي هم تفاوت زيادي با طاهري ندارد.
چرا از همين حالا به مديريت گرشاسبي بدبين هستي؟
اولاً معلوم نيست او چند ماه در پرسپوليس بماند و در ثاني من فقط مي‌گويم باشگاه، مدير فوتبال‌فهم مي‌خواهد. يک‌سري آمدند و در مقطعي گفتند مدير فوتبالي به درد فوتبال نمي‌خورد اما ببينيد اين مديران اقتصادي، سياسي و غيرورزشي چه پدري از فوتبال ايران درآوردند. همه باشگاه‌ها مدير غيرفوتبالي دارند و اين همه بدهي و بدبختي به بار آوردند. يعني مديران فوتبالي نمي‌توانستند اين کارها را انجام بدهند؟ باور کنيد مي‌خواهم دانشگاه ثبت‌نام کنم و ليسانس بگيرم، بعد هم با چند نفر در وزارت ورزش لابي کنم تا مديرعامل پرسپوليس شوم.
با اين حال انتقادات شما از طاهري هميشه با انتقاد برخي از هواداران مواجه بوده است.
بله اما هواداران نسبت به اتفاقاتي که رخ مي‌دهد و اسنادي که منتشر شده و همين ابهاماتي که به وجود آمده کاملاً آگاه شده‌اند. اين همه گفتند پول گولتس را داديم، پول رضايتنامه‌‌اش را داديم، در پرونده طارمي محکوم نمي‌شويم، در پرونده جري بنتسون برنده‌ايم و... آخرش چه شد؟ ببينيد چه بلايي سر باشگاه آمد. حالا اين اول کار است. برانکو شاکي است و قرارداد نمي‌بندد، بازيکنان فقط از مشکلات مالي‌شان مي‌گويند، پاداش قهرماني آنها را گرفته‌اند و طلب سال قبل‌شان را تسويه نکرده‌اند. من به بازيکنان و برانکو حق مي‌دهم. تقصير مدير باشگاه بوده که با آنها قرارداد بدي بسته. ببينيد از وقتي طاهري رفته، فقط يک بازيکن که آن هم محروم است، از او تعريف و تمجيد کرده و هيچ بازيکني، کوچک‌ترين حرفي در مورد طاهري نزد. اين يعني همه از او شاکي هستند.
شنيديم قرار است در قالب تيم پيشکسوتان به استان کرمانشاه برويد. چه خبر از اين سفر؟
بله، بچه‌ها گفتند برويم بازي کنيم و لبخند را به لب اين زلزله‌زدگان بياوريم. ما هم که کلاً بيکاريم و سرمان براي اين سفرها درد مي‌کند. هم خودمان مي‌خنديم و هم ان‌شا‌ءا... مردم را مي‌خندانيم. قرار است در ورزشگاهي در سرپل ذهاب بازي کنيم و همه بچه‌ها هم مي‌آيند.
خبرآنلاين
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۱۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس روز گذشته در یک بازی مهیج و جذاب مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی شکست خورد و از دور این مسابقات کنار رفت. نکته قابل توجه تکرار پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس در فصل جاری در اراک بود.

مجتبی حسینی و شاگردانش در بازی برگشت لیگ برتر مقابل پرسپولیس هم موفق شده بودند این تیم را در اراک با نتیجه یک بر صفر شکست بدهند و حالا در جام حذفی در شرایطی که دو بار از حریف عقب افتادند در نهایت کار را به پنالتی کشاندندو آنجا پیروز شدند.

هردو شکست پرسپولیس در اراک در فصل جاری با هدایت اوسمار ویرا بوده و جالب اینکه این سرمربی تنها دوبار روی نیمکت سرخ‌پوشان به عنوان سرمربی شکست خورده است!

بی‌شک برای اوسمار سرمربی پرسپولیس طبیعی است که شهر اراک را در ایران چندان دوست نداشته باشد؛ اراک برای او امسال خوش‌یمن نبوده و باخت اخیر نیز که باعث شده سرخ‌پوشان یک جام را از دست بدهند و امید خود را روی قهرمانی در لیگ برتر بگذارند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس به توانایی فراموشی نیازمند است!
  • اوسمار؛ آقای خاص یا معمولی
  • برای حذف پرسپولیس کافی است پنالتی تمرین کنید!
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • عبدالکریم، دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • پنالتی عبدالکریم حسن، هر دو دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • باورنکردنی؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست!