Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@22:39:35 GMT

دستگیری شرور تحت تعقیب در نیشابور

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۰۳۸۰

حوادث رکنا: پلیس شهرستان نیشابور یکی از اراذل و اوباش سابقه دار و تحت تعقیب را دستگیر کرد .

سرهنگ "حسین بیات مختاری" فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر شرارت ، درگیری و مزاحمت های خیابانی توسط فردی شرور برای اهالی یکی از مناطق شهر نیشابور تیمی از پلیس امنیت عمومی این فرماندهی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : با تحقیقات گسترده ماموران پلیس امنیت عمومی مشخص شد این شرور خطرناک با اقدامات مجرمانه متعدد باعث اخلال در نظم عمومی و آسایش شهروندان شده و تحت تعقیب مقام قضائی است.

سرهنگ بیات مختاری تصریح کرد: تیم ویژه پلیس امنیت عمومی پس از تحقیقات گسترده پلیسی با انجام یک سری کار اطلاعاتی مخفیگاه متهم را که دائم محل اختفایش را تغییر می داد را شناسایی و روز گذشته در یک اقدام ضربتی او را در حال استراحت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به معرفی متهم 34 ساله به دادسرا خاطر نشان کرد: پلیس و دستگاه قضائی مصمم است با کسانی که نظم و آرامش عمومی شهروندان را خدشه دار و باعث ایجاد رعب و وحشت می شوند برابر قانون Law به شدت برخورد کند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۰۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  سرهنگ جواد بلوکيان گفت:  پليس با هدف ارتقاء آرامش خاطر شهروندان و به منظور پيشگيري از جرايم، طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز را در قالب طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در شهرستان فردوس را به اجرا گذاشته است. 


وي با بیان اینکه  ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده ميداني مناطق آلوده و جرم خيز را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي محل هاي شناسايي شده را مورد بازرسي قرار دادند. افزود: مأموران در بازرسي از پاتوق هاي شناسايي شده مقدار 11 کيلو و 700 گرم مواد مخدر کشف و 10 نفر خرده فروش مواد را دستگير کردند.


جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان فردوس با اشاره به اين که متهمان دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند؛ از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه توزيع انواع موادمخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند. 

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • دستگیری ۴ اراذل اوباش سابقه دار در جویبار
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر