Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@02:51:20 GMT

يک کاسه سوپ راز همسرکشيِ را فاش کرد!

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۳۳۲۳

يک کاسه سوپ راز همسرکشيِ را فاش کرد!

خبرگزاري آريا - يک زن هندي تصميم گرفت پس از قتل همسر، معشوقه‌اش را با کمک جراحي پلاستيک به جاي شوهر خود جا بزند.
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، پليس هند اعلام کرد: معشوقه زن هندي موافقت کرده بود که او روي چهره‌اش اسيد بريزد و پس از آن با کمک جراحي پلاستيک هويت مقتول را دزديده و خود را جاي شوهر زن جا بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين زن 28 ساله که "سوآتي" نام دارد به طرح نقشه‌اي براي به قتل رساندن همسر 32 ساله‌اش "سوداکار" به کمک معشوقه‌اش "راجش" متهم شده است.
بنابر گزارش پليس هند، سوآتي پس از به قتل رساندن شوهر خود قصد داشت راجش را به زير تيغ جراحي پلاستيک بفرستد تا در نهايت او را جاي سوداکار جا بزند.
پليس محلي هند اعلام کرده است که اين دو نفر براي ارتکاب به اين جنايت از يک فيلم الهام گرفته‌اند.
به گفته مقامات پليس، شوهر سوآتي چند روز پيش از اين اتفاق از خيانت همسرش مطلع شده بود و به همين دليل سوآتي از پيامد اين اتفاق احساس خطر کرده و دست به اين اقدام زده بود.
سوآتي هفت سال با شوهرش زندگي کرده و از او صاحب دو فرزند بوده است. در روز حادثه وقتي شوهر سوآتي به خانه بازگشته بود او با جسمي سخت به وي حمله کرد و سپس سوآتي به کمک راجش جسد مقتول را به جنگل‌ برده و آتش زدند.
دو روز بعد سوآتي روي صورت راجش اسيد ريخت تا قابل شناسايي نباشد و اين اتفاق با رضايت خود راجش انجام شد.
اين زن سپس به والدين شوهرش خبر داد که افراد ناشناسي با اسيد، پسرشان سوداکار را مورد حمله قرار داده‌اند. خانواده سوداکار که از اين اتفاق شوکه شده بودند و با اين باور که پسرشان هنوز زنده است، راجش را به بيمارستان بردند و اين حادثه اسيدپاشي را به پليس گزارش دادند.
اما مدتي نگذشت که والدين سوداکار به هويت او شک کردند و همين امر باعث شد که پليس در تحقيقات خود تجديدنظر کند.
به گزارش ديلي ميل، وقتي راجش از خوردن سوپ گوشت که غذاي مورد علاقه سوداکار بود اجتناب کرد و گفت که گياهخوار است، والدين سوداکار به او مشکوک شدند.
سپس پليس اثر انگشت‌ راجش را با اثر انگشت‌ سوداکار که قبلا ثبت شده بود مقايسه کرد و پس از دريافت نتايج اين آزمايش، آنها بلافاصله سوآتي را دستگير کردند. بنابر اين گزارش در نهايت سوآتي به قتل شوهر خود اعتراف کرد و جسد مقتول نيز پيدا شد. به گفته پليس راجش نيز به عنوان شريک جرم پس از ترخيص از بيمارستان بازداشت خواهد شد.
ايسنا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۳۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور

به گزارش خبرآنلاین، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک پرحجم در ۴ محور و جو آرام در تمامی جاده‌های کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده ‌ای کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده ینگی‌امام حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک و در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و پل حصارک نیمه سنگین است. در آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر و محور شهریار – تهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به محورهای مسدود غیرشریانی ادامه داد: محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه و گلشن – سراوان مسدود هستند.

وی همچنین در خصوص وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد:‌ گزارش‌ها حاکی از حاکم بودن جو آرام در جاده‌های سراسر کشور است و در حال حاضر مشکلی از نظر بروز پدیده‌های جوی وجود ندارد.

شیرانی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900088

دیگر خبرها

  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل
  • پلیس فرانسه دانشجویان حامی فلسطین را متفرق کرد
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور