Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرگئي ريابکوف معاون وزير امور خارجه روسيه روز چهارشنبه اعلام کرد آمريکا هرگز از حاميان ابتکار روسيه - چين به منظور حل بحران در شبه جزيره کره نبوده است.
چين با هدف کمک به حل بحران کره شمالي ابتکاري را با نام توقف متقابل پيشنهاد کرده است. اين ابتکار شامل توقف آزمايش هاي موشکي بالستيک و هسته اي کره شمالي و در ازاي آن توقف تمرين هاي نظامي مشترک آمريکا و کره جنوبي در آبهاي شبه جزيره کره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين ابتکار چين با حمايت روسيه روبرو شده است.
به گزارش خبرگزاري ايتارتاس از مسکو ، ريابکوف افزود : ما هرگز شاهد موافقت صريح و مستقيم آمريکا براي نشست برسر ميز مذاکره و پيوستن به تلاش هاي مشترک در چارچوب نقشه راه روسي - چيني نبوده ايم. ما همواره شاهد شک و ترديد از سوي آمريکا بوده ايم و اين نشات گرفته از اتکاء اين کشور به تحريم ها و توسل به اهرم فشار در سياست خود است.
وي تصريح کرد : گزارش هاي منتشر شده از سوي آمريکا درخصوص آمادگي اين کشور براي برگزاري مذاکرات درباره برنامه هسته اي و موشکي کره شمالي به معني گامي به جلو در تلاش ها براي حل بحران در شبه جزيره کره است. اين اعلام آمادگي آمريکا نشانه اي دلگرم کننده است. با اين حال، ما براي حل مسئله کره شمالي نيازمند يک توقف متقابل هستيم.
چين معتقد است در شرايط موجود ، پيشنهاد توقف متقابل عملي ترين و عادلانه ترين راه است. اين پيشنهاد نه تنها مي تواند اوضاع متشنج فعلي را آرام کند بلکه مي تواند مهم ترين نگراني هاي امنيتي طرف هاي دخيل در اين بحران را مورد توجه قرار دهد و فرصتي را براي ازسرگيري مذاکرات فراهم کند. اين در حالي است که آمريکا بارها اين ابتکار چين را رد کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۴۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع در خاش برای حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی صبح امروز سه شنبه در مقابل درب دانشکده صنعت و معدن این شهرستان تجمع کرده و حامی مظلوم بودن مردم مسلمان ایران را فریاد زدند.

دنیا خواهان برخورد با جنایتکاران صهیونیستی و حامیان استکباری آنهاست

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش گفت: حمایت های دانشجویان، اساتید و جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا از مردم غزه نشان گر این موضوع بوده که دنیا خواهان برخورد با جنایتکاران صهیونیستی و حامیان استکباری آنهاست.

حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک، افزود: امروزه، تمام ملتعای آزادی خواه دنیا به آگاهی رسیده، نسل کشی ها، اقدامات خشونت‌آمیز و جنایت های صهیونیست‌ها را می بینند و از اقدامات کور حامیان دروغین حقوق بشری تنفر دارند و هرگونه جنایت صهیونیست‌ها را در غزه محکوم می کنند.

وی اظهار کرد: حمایت های دانشجویان، اساتید و جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا از مردم غزه نشان گر این موضوع بوده که دنیا خواهان برخورد با جنایتکاران صهیونیستی و حامیان استکباری آنهاست.

وی ادامه داد: دنیا امروز به این نتیجه رسیده که زیاده خواهی ها و سلطه طلبی های آمریکا و اسرائیل و سران آمریکایی و اروپایی عامل اصلی ناامنی، اقدامات کور تروریستی و جنایت و نسل کشی در سرزمین فلسطین و غزه و سایر کشورهای دنیا است.

وی ضمن محکوم کردن اقدامات استکبار جهانی و مزدوران آن خصوصاً رژیم غاصب وکودک کش جهانی، خواستار ورود جدی همه کشور ها با جنایات صورت گرفته در غزه و فلسطین اشتغالی شد.

شایان ذکر است در پایان نیز دانشجویان شعارهایی به مثل «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» سر دادند.

کد خبر 6092773

دیگر خبرها

  • ترامپ: حامیان فلسطین در دانشگاه کلمبیا پول گرفته‌اند
  • تجمع دانشجویان پاکستانی در همبستگی با حامیان فلسطین در آمریکا+عکس
  • نگرانی پنتاگون از «تقویت» روابط روسیه و کره‌شمالی
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه/ «مغز متفکر پوتین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • برگزاری تجمع در خاش برای حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • اصابت موشک کره‌شمالی به اوکراین؟
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه نداشته و نخواهد داشت
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین