Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - 12 فلسطيني به ضرب گلوله نظاميان رژيم اشغالگر قدس نزديک مرزهاي باريکه غزه زخمي شدند.
به گزارش خبرگزاري آريا، «اشرف القدره» سخنگوي وزارت بهداشت فلسطين با اشاره به تيراندازي امروز (چهارشنبه) نيروهاي صهيونيستي به سوي فلسطيني ها در مناطق مرزي در شمال و شرق غزه، گفت: در اين تيراندازي 12 نفر زخمي شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حمله نيروهاي صهيونيستي به معترضان فلسطيني در مناطق مختلف کرانه باختري هم، شماري از فلسطيني ها زخمي شدند.
اکثر شهرهاي فلسطيني در کرانه باختري از جمله قدس در اعتراض به تصميم اخير دونالد ترامپ رئيس جمهوري آمريکا درباره شناسايي قدس بعنوان پايتخت رژيم صهيونيستي - شاهد درگيري ميان جوانان فلسطيني و نيروهاي رژيم صهيونيستي است.
دونالد ترامپ رئيس جمهوري آمريکا ششم دسامبر در اقدامي که سازمان هاي بين المللي و کشورهاي جهان آن را در تضاد با قطعنامه هاي بين المللي دانستند- شهر قدس را به عنوان پايتخت جديد رژيم صهيونيستي معرفي کرد و دستور داد تا سفارت آمريکا به اين شهر منتقل شود.
پس از تصميم ششم دسامبر «دونالد ترامپ» رئيس جمهوري آمريکا مبني بر اعلام قدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي، مناطق مختلف فلسطين صحنه درگيري ميان نظاميان صهيونيست با فلسطينيان بوده است.
به دنبال خشم مسلمانان جهان و اعتراضات گسترده فلسطينيان به تصميم دونالد ترامپ، درچند روز گذشته، رژيم صهيونيستي در چند نوبت باريکه غزه را هدف حملات خود قرار داده است.118

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از جنوب لبنان، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با شش موشک سنگین به کفر شوبا حمله کردند.

کفر شوبا نزدیکترین منطقه مسکونی در جنوب لبنان به پایگاه رویسات العلم نظامیان صهیونیست در بلندی‌های مزارع اشغالی شبعا و تپه‌های اشغالی کفر شوبا قرار دارد با وجود اینکه منطقه در حدود هفت ماهه گذشته آماج حملات جنگنده‌ها و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته، اما مردم مقاوم جنوب حاضر به ترک این مناطق نیستند.

در تازه‌ترین جنایت، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با شش موشک به کفر شوبا حمله کردند در این حمله قاسم اسعد از اهالی کفر شوبا به شهادت رسید......

مصاحبه مردمی

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • وضعیت غزه بدتر از دوران آپارتاید در آفریقای جنوبی است