Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: پسر جوان که به خاطر هواخواهی از نامزدش، دایی او را به قتل رسانده‌است، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

ساعت 23:24 شامگاه سه‌شنبه 21 آذر‌ماه امسال مأموران کلانتری 160 خزانه با تماس شهروندی از درگیری خونینی در ساختمان مسکونی با خبر و راهی محل شدند. مأموران در محل حادثه Incident دریافتند لحظاتی قبل در پارکینگ ساختمان مسکونی بین دو مرد 37‌ساله و 22‌ساله به نام‌های صمد و شروین درگیری رخ داده است که در جریان آن صمد با چاقو شروین زخمی و به بیمارستان آیت‌الله‌کاشانی منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب مأموران برای بررسی بیشتر راهی بیمارستان شدند که مشخص شد صمد بر اثر شدت جراحات فوت کرده است. با اعلام این خبر بازپرس ویژه قتل Murder دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل به تحقیق پرداختند.

نخستین بررسی‌ها نشان داد ساعتی قبل از حادثه خونین، مقتول با دختر 17ساله خواهرش مشاجره لفظی می‌کند که دختر 17ساله تلفنی موضوع را به نامزدش اطلاع می‌دهد. پس از این شروین به هواخواهی نامزدش به پارکینگ خانه آنها می‌رود و با دایی نامزدش درگیر می‌شود.

دقایقی بعد، درگیری آنها بالا می‌گیرد که پسر جوان با چاقو به صمد حمله می‌کند و وی را به شدت زخمی می‌کند. از سوی دیگر مشخص شد وقتی صمد غرق در خون نقش بر زمین می‌شود شروین و نامزدش از محل فرار Escape می‌کند.

همزمان با ادامه تحقیقات، جسد به دستور بازپرس جنایی برای انجام آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی فرستاده شد.

مأموران در تلاشند تا قاتل The Murderer فراری را دستگیر کنند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تماشاگران دیدار آلومینیوم اراک و پرسپولیس انتظار سوت پایان این مسابقه را می‌کشیدند، شروین بزرگ با یک ضربه تماشایی اجازه نداد کار شاگردان مجتبی حسینی در نود دقیقه تمام شود.

بزرگ که در دقیقه 78 به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفته بود، روی یک توپ بلند داخل محوطه جریمه به خوبی بدن خود را جلوی مدافع پرسپولیس قرار داد تا توپ جلویش به زمین بخورد، اولین ضربه او برای بالا آوردن توپ بود و در حالی که همگان تصور می‌کردند او توپ را پاس بدهد، اما تصمیم به ضربه زدن گرفت.

ویدئو: 331098

یار تعویضی آلومینیوم با یک والی تماشایی توپ را به کنج دروازه پرسپولیس فرستاد و باعث شد تا کاری از دست رفیعی گلر جوان سرخ‌پوشان هم برنیاید و او فقط مسیر توپ را دنبال کند.

تعویض طلایی مجتبی حسینی با این گل زیبا اجازه نداد که تیمش در 90 دقیقه بازنده شود و بازی را به وقت‌های اضافی برد تا یک شادی بزرگ برای اراکی‌ها به ارمغان بیاید.

دیگر خبرها

  • شوک دوباره گربه‌سیاه به پرسپولیس!
  • گل دوم شروین بزرگ به پرسپولیس (آلومینیوم اراک 3-4 پرسپولیس)
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!
  • گل تماشایی شروین بزرگ به پرسپولیس در دقیقه 90+5 (آلومینیوم اراک 2-2 پرسپولیس)
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • حضور مرد سرشناس و بانفوذ در پرونده قتل چشم‌آبی‌ها | زوایای جدید از قتل تکان‌دهنده یک مرد در بزرگراه + تصاویر بازسازی صحنه قتل
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • شروین اسبقیان: وزارت ورزش هم حمایت می کند، هم نظارت! / فیلم