Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: از ابتدای سال تاکنون در مجموع 350 مرکز اورژانس اجتماعی در کشور فعال شده اما لازم است که منابع اعتباری آنها را سریع تر بگیریم تا با کیفیت بهتری خدمات را ارائه دهیم.

حبیب الله مسعودی فرید روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مراکز اورژانس اجتماعی در تمام شهرهای بالای 50 هزار نفر، راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: براساس قانون برنامه توسعه ششم این مراکز باید تا پایان سال اول قانون، راه اندازی می شد و یکصد میلیارد تومان برای این اقدام در بودجه سال 96 درنظر گرفته شد.

** مددکاری برای کودکان معتاد در بیمارستان ها
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: سیاستی که بهزیستی با همکاری وزارت بهداشت برای کودکان متولد شده از مادران معتاد در بیمارستان ها دارد این است که هر کودکی که از مادر دارای اعتیاد به دنیا آمد، ترخیص نمی شود مگر اینکه اقدامات لازم برای کودک انجام شود.
مسعودی فرید افزود: این اقدامات هم شامل کارهای مددکاری از سوی بهزیستی و هم اقداماتی از سوی وزارت بهداشت است که باید انجام شود.
اورژانس اجتماعی برای پیگیری موضوعات اجتماعی از جمله همسرآزاری، کودک آزاری و خودکشی با شماره تلفن 123 فعالیت می کند.
اجتمام**9185**خبرنگار: سادات حسینی خواه
**آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۴۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی فارس گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش ، فردا جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ در استان فارس برگزار می شود.
سیامک کریمی افزود: آزمون مذکور در شهرستان‌های شیراز، اقلید، جهرم، داراب، فسا، فیروزآباد، لار، لامرد، مرودشت، ممسنی و کازرون برگزار می شود.
کریمی تعداد کل داوطلبان این آزمون را در استان فارس ۲۶ هزار و ۷۳۸ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۵ هزار و ۳۴۳ نفر آقا و ۲۱ هزار و ۳۹۶ نفر خانم هستند.
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی فارس با بیان اینکه این استان به لحاظ تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون مذکور رتبه دوم کشور را بعد از خراسان رضوی داراست، گفت: نتایج آزمون از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • نخستین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس‌شناسی
  • اولین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس شناسی
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد