Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل قصد دارد شواهد غیرقابل انکاری را درباره نقض تعهدات بین‌المللی ایران ارائه دهد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، دفتر نمایندگی آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد: نیکی هیلی نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل قصد دارد امروز پنجشنبه شواهد غیر قابل انکاری را منتشر کند که نشانگر نقض تعهدات بین المللی تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه دفتر نمایندگی آمریکا در سازمان ملل آمده است: نیکی هیلی شواهدی را درباره ادامه فعالیت های بی ثبات کننده ایران در منطقه خاورمیانه و سایر مناطق جهان ارائه خواهد کرد.

این بیانیه افزود: هیلی شواهد غیرقابل انکاری را ارائه خواهد داد که ایران عمدا تعهدات بین المللی اش را نقض کرده و سعی داشته است تا بر این موارد نقض تعهداتش سرپوش بگذارد.

در این بیانیه به ماهیت موارد نقض تعهدات ایران اشاره نشده و تنها ادعا کرده است که نماینده آمریکا در سازمان ملل یافته های اخیر مرتبط با گزارش قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل را ارائه می کند.

شبکه ان بی سی نیوز پیش از این به نقل از منابع آگاه دولت آمریکا اعلام کرده بود که هیلی قصد دارد شواهدی را فاش کند که نشانگر ارسال موشک توسط ایران برای حوثی های یمن است و این اقدام نقض قطعنامه های شورای امنیت به شمار می رود.

انتهای پیام/

R1036247/P36446/S8,90,95,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۶۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اساتید و دانشجویان یزدی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دانشجویان و اساتید در این تجمع ها، یکصدا انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام و همچنین رفتار خشونت آمیز ماموران امنیتی آمریکا با دانشجویان و اساتید دانشگاه آمریکا را محکوم کردند.

در خیزش اخیر دانشجویان آمریکا و اروپا، نکته مهم این است که دانشجویان و اساتید معترض از یک طیف و نژاد نیستند، حتی از یک دین و مذهب هم نیستند، مسلمان، مسیحی و حتی یهودی در برابر جنایات اسرائیل به میدان آمدند و در مقابل نظام حاکم آمریکا بر خلاف ادعای آزادی بیان و ادعای حمایت از حقوق بشر، اقدامات تنبیهی و تهدیدات جدی نسبت به دانشگاه ها، اساتید و دانشجویان انجام داده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجمع اساتید و دانشجویان یزدی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • آیا ادعای سید حسین نصر درباره‌ی همکاری شریعتی با ساواک حقیقت دارد؟
  • نقش کارگران در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • خلجی: ادعای دروغین آزادی بیان دانشگاه در غرب، رسوا شده است