Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی به شهرستان میانه برای دومین بار طی سال جاری به شهرستان میانه سفر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از میانا، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم  بعد از حضور خود در مراسم یادواره شهدای منطقه اوچ تپه بخش مرکزی میانه که مهر ماه سال جاری برگزار گردید، با استقال پرشور مردم و مسئولین برای دومین بار به شهرستان میانه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در از ساعات اولیه صبح امروز در همایش نیروهای مسلح در مسجد الغدیر تیپ ۳۶ پ.م  شهرستان میانه حضور یافت.

 

وی بعد از سحنرانی در این مراسم از حوزه علمیه آیت الله شهید حامدی بازدید و با طلاب و اساتید این مدرسه دینی دیدار و گفتگو کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی همچنین از روند بازسازی حوزه علمیه جعفریه میانه نیز بازدید و با حضور در یکی از حجره های حوزه علمیه با جمعی از طلاب و استاتید این مرکز علوم دینی دیدار و گفتگو کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی  در این سفر یک روزه سخنران اولین همایش تجلیل از شعرا و مداحان پیشکسوت اهل بیت(ع) در شهرستان میانه نیز بود.

 

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجانشرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به اقدام اخیر ترامپ در به رسمیت شناختن و انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف، آن را یک دهن کجی آشکار به تمامی اقدامات صلح جویانه بین فلسطین اشغالی و رژیم اشغالگر اسرائیل دانست و گفت: این اقدام، درس عبرتی دوباره و تلنگری به آنهایی است که هنوز به شیطان بزرگ، چشم امید بسته اند.

 

 حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم با اشاره به پیش بینی نابودی اسرائیل در عرض ۲۵ سال، اذعان کرد: اقدام اخیر ترامپ، حرکتی رو به جلو برای نابودی اسرائیل است و قطعا متلاشی شدن زودهنگام صهیونیسم و بی نتیجه ماندن تمامی نقشه های آنان را در پی خواهد داشت.

 

 

وی با بیان اینکه در جریان اقلیم کردستان، آمریکا در صدد ایجاد داعشی دیگر در برابر ایران بود ولی ناکام ماند، افزود: حتی اعوان و انصار خود کشور آمریکا هم با سیاستهای شکست خورده ترامپ مخالفند چه رسد به دیگر کشورهای جهان.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجانشرقی در ادامه به جنایات عربستان و امارات در یمن و کشتار مسلمانان و کودکان بی گناه، اشاره کرده و افزود: آنها می خواهند در برابر صدور انقلاب باستند غافل از اینکه انقلاب اسلامی ذاتا صادر شدنی است و مقاومت در برابر صدور آن، امری بی فایده است.

 

 

 امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود، حماسه ۹ دی را یادآوری کرد و با تاکید بر لزوم بصیرت افزایی در برابر دشمن، اظهار داشت: فتنه ۸۸ در حالی رخ داد که ما در اوج اقتدار و عزت قرار داشتیم ولی بی بصیرتی برخی خواص منجر به کاهش موقعیت جهانی ما، عقب نشینی در پیشرفت های هسته ای، توهین به مقدسات، زیر سوال رفتن ارکان نظام و انقلاب و به انحراف رفتن برخی از مردم انقلابی شد.

 

 حجت الاسلام افراد وابسته به بیگانه، طراحان اصلی این فتنه بودند ولی به برکت حرکت بصیرانه و بیداری مردم در ۹ دی، این بحران و فتنه فروکش کرد.

 

 وی در پایان از زحمات دهقان فداکار یاد کرد و بر روان شهدای زینبیه و ثارالله و سایر شهدای شهرستان میانه، درود فرستاد.

 

این همایش همچنین با حضور حاج ولی اله کلامی و حجت الاسلام و المسلمین سید بشیر حسینی بعد از نماز مغرب و عشا در جوار حرم امام زاده اسماعیل (ع) میانه برگزار شد.

 

 

                        

           

 

خبرنگار: امید کوهی

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۶۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین موضع‌گیری مقاومت فلسطین درباره مذاکرات آتش‌بس

یکی از رهبران مقاومت فلسطین با اشاره به اینکه حماس هنوز پاسخ قطعی خود را به پیشنهاد رژیم صهیونیستی در مذاکرات نداده است تاکید کرد که حماس در صورتی این پیشنهاد را می‌پذیرد که تغییرات اساسی در آن ایجاد شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در حالی که مذاکرات آتش بس غزه و تبادل اسرا که اخیرا در قاهره برگزار شد در سایه کارشکنی‌های طرف صهیونیستی و فریبکاری‌های آمریکا هنوز به نتیجه ملموسی نرسیده است، یکی از رهبران مقاومت فلسطین در گفتگو با المیادین اعلام کرد که جنبش حماس همچنان در حال بررسی پیشنهاد رژیم اشغالگر در مذاکرات است اما نباید انتظار داشت که حماس این پیشنهاد را بپذیرد؛ مگر اینکه تغییرات اساسی در آن ایجاد شود.

این رهبر مقاومت فلسطین تصریح کرد که پیشنهاد ارائه شده توسط رژیم صهیونیستی در مذاکرات بیانگر تحول اساسی در موضع این رژیم نبوده و پاسخ روشنی به شروط اصلی حماس درباره عقب‌نشینی کامل نیروهای اشغالگر از غزه و برقراری آتش‌بس جامع نمی‌دهد.

از طرف دیگر «هانی الدالی» کارشناس امور مقاومت فلسطین درباره بندهای جدید پیشنهاد رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات آتش بس اعلام کرد که این بندها شامل آزادی 20 تا 40 اسیر غیرنظامی و یا 4 تا 5 اسیر نظامی زن یا سالخورده اسرائیلی در ازای آزادی شماری از اسرای فلسطینی محکوم به حبس ابد در زندان های رژیم اشغالگر است.

وی تصریح کرد که پیشنهاداتی که اشغالگران مطرح کرده‌اند شروط یک معامله جزئی است نه یک معامله کامل.

مقاومت فلسطین: اسرائیل به کارشکنی در مذاکرات ادامه می‌دهدمقاومت فلسطین: صهیونیست‌ها به دنبال هیچ توافقی نیستند

هانی الدالی درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح نیز گفت که اسرائیل معتقد است رفح آخرین کارتی است که با آن می‌تواند مقاومت فلسطین را در مذاکرات تحت فشار قرار دهد به ویژه در زمینه پرونده اسرا.

این کارشناس عرب زبان تاکید کرد که اگر رژیم صهیونیستی قصد انجام عملیات نظامی خود را در رفح داشته باشد سناریویی که قبلا در خان یونس و دیگر مناطق غزه برای نظامیان ارتش صهیونیستی به وجود آمد در رفح هم تکرار خواهد شد و ارتش اسرائیل با یک شکست دیگر از این منطقه خارج می‌شود.

دیروز «خلیل الحیه» معاون رئیس حماس در نوار غزه در بیانیه‌ای درباره مذاکرات مربوط به آتش‌بس و تبادل اسرا که با حواشی زیادی طی هفته‌های گذشته همراه بوده است و صهیونیست‌ها مانع از به نتیجه رسیدن آن شده بودند، اعلام کرد که حماس پاسخ رسمی رژیم صهیونیستی را به موضع این جنبش درباره مذاکرات که در 13 آوریل به میانجی‌های قطری و مصری تحویل شده بود دریافت کرد.

الحیه بدون اینکه به جزئیات بیشتر اشاره کند تأکید کرد: جنبش حماس پاسخ رژیم صهیونیستی را بررسی می‌کند و بعد از اتمام بررسی‌ها موضع خود را اعلام خواهد کرد.

این در حالی است که پیشتر «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفته بود که تلاش‌های جدیدی از جانب قطر و مصر جهت رسیدن به توافق میان حماس و اسرائیل در حال انجام است و یک شتاب جدیدی در مذاکرات درباره معامله تبادل اسرا وجود دارد.

پیش از آن یکی از رهبران حماس درباره مذاکرات غیرمستقیم مقاومت با رژیم صهیونیستی گفت که طرف اسرائیلی مجبور شد در پیشنهاد اخیر خود که به واسطه‌ها ارائه داده بود، تغییراتی ایجاد کند.

وی درباره این تغییرات ایجاد شده اظهار داشت که رژیم صهیونیستی زمانی این تغییرات را انجام داد که حماس و مقاومت را در پیشنهاد اخیرش مطلق و قاطع دید. اسرائیلی‌ها در حال حاضر مدام در حال تماس با مصری‌ها هستند تا به پیشنهادی برسند که حماس و مقاومت بتوانند آن را قبول کنند.

وی در ادامه گفت که جنبش حماس به طرف مصری اطلاع داده است که هیچ پیشنهادی را که شامل آتش‌بس و خروج نظامیان رژیم صهیونیستی از نوار غزه نباشد، نمی‌پذیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • جزئیات سناریوی رژیم‌صهیونیستی برای حمله به رفح
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • جدیدترین موضع‌گیری مقاومت فلسطین درباره مذاکرات آتش‌بس
  • پاسخ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات را دریافت کردیم