Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: بازاریابی و تبلیغات راه کار اساسی در توسعه پایدار گردشگری اصفهان به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ فریدون الهیاری در دیدار با احسان حلمی مدیر شبکه بین‌المللی رسانه‌ای "هدهد" با بیان اینکه بدون شک رسانه‌ها نقش مهمی در معرفی جذابیت‌های گردشگری برای جذب گردشگر ایفا می‌کنند، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، در چهار سال اخیر بیش از 900 هزار گردشگر خارجی از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان اصفهان بازدید کردند و خرسندیم که اعلام کنیم که هم اینک از مرحله اولیه جذب گردشگر خارجی در استان اصفهان عبور کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لزوم توسعه گردشگری اصفهان از منظر توسعه پایدار افزود: هم اینک استان اصفهان توانسته است جایگاه خود را در حوزه گردشگری بین المللی ثبت کند و در مرحله دوم ما هم اینک به دنبال توسعه پایدار در حوزه گردشگری هستیم، بنابراین در این زمینه در چند شاخصه مهم نیازمند برنامه‌ریزی هستیم که از آن جمله می‌توان به توسعه زیرساخت‌های گردشگری همانند، زیر ساخت‌های اقامتی و توسعه کیفی خدمات گردشگری اشاره کرد.

مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: یکی از مهم‌ترین نیازهای ما در حوزه توسعه پایدار، برنامه‌ریزی ویژه در حوزه بازاریابی و تبلیغات است و به نظر می‌رسد در راستای تداوم استقبال کنونی گردشگران خارجی از اصفهان از یکسو و توسعه کیفی گردشگری خارجی اصفهان در آینده نیازمند پرداختن همه جانبه به مقوله بازاریابی به ویژه در راستای شناسائی کشورهای هدف گردشگری جدید و جذب گردشگر از آنها هستیم، زیرا هم اینکه در صنعت گردشگری رقابت تنگاتنگی در میان کشورهای گردشگر پذیر برای جذب گردشگر به ویژه در منطقه خاورمیانه وجود دارد.

وی در زمینه بازاریابی گردشگری و شاخصه های آن تصریح کرد: با عبور از مرحله نخست رشد گردشگری در اصفهان هم اینک نیازمند برنامه‌ریزی برای شناسائی گونه‌های جدید گردشگری به ویژه زیرشاخه‌های گردشگری فرهنگی و سوق دادن فعالان گردشگری استان برای خدمات‌رسانی در حوزه‌های جدید گردشگری از یکسو و جذب گردشگران جدید از کشورهای هدف جدید در راستای گونه‌های جدید گردشگری هستیم.

الهیاری بیان کرد: استفاده از رسانه نقش مهمی در تشویق این گردشگران برای سفر به استان اصفهان در آینده دارد. بنابراین امیدواریم با توسعه ارتباطات جهانی از طریق رسانه‌ها و تبلیغ جذابیت‌های اصفهان بر مبنای گونه‌های جدید گردشگری بتوانیم از یکسو چهره واقعی ایران و اصفهان را به جهان شناسانده و از سوی دیگر توانمندی‌های خود را در راستای ارائه خدمات بهینه به گردشگران متناسب با نیازمندی‌ها و درخواست‌های متنوع و جدید گردشگران به جهانیان معرفی کنیم.

انتهای پیام/

R41346/P1486/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین کاشان

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کاشان با اشاره به افزایش بازدید گردشگران از باغ فین گفت: ۵۵ هزار نفر در دو روز پنج‌شنبه و جمعه از مجموعه جهانی باغ فین بازدید کردند.

احمد دانائی‌نیا افزود: خانه تاریخی بروجردی با بیش از ۹ هزار نفر و محوطه باستانی سیلک با بیش از ۳ هزار نفر در رتبه‌های بعدی این آمار قرار دارند.

او گفت: جاذبه‌های تاریخی منطقه فرهنگی کاشان همه ساله با آغاز فصل بهار و موسم گل و گلاب در شهرستان کاشان در هم می‌آمیزد و به تناوب تا اواخر خردادماه در بیشتر نقاط شهرستان کاشان پذیرای خیل عزیمی از گردشگران می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • همایش‌های هسته‌ای تسهیل کننده نیمی از اهداف توسعه پایدار
  • جنجال تصویر گردشگر روس با یک بغل اسکناس ایرانی/ کارت‌های گردشگری چه نقشی دارند؟
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • جیب‌بُرترین شهر و کشور اروپایی
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین کاشان
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  •  جیب‌بُرترین شهرهای اروپا برای گردشگران کدام‌ها هستند؟