Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@23:34:48 GMT

آتش سوزی در یک کارگاه میز و صندلی در تهران مهار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۶۸۸۴

آتش سوزی در یک کارگاه میز و صندلی در تهران مهار شد

سید جلال ملکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعت 5:09 امروز حادثه آتش سوزی در یک مجتمع کارگاهی در بزرگراه آزادگان خیابان غفاری به سامانه 125 اعلام و بلافاصله ماموران 2 ایستگاه از آتش نشانی شهر تهران به همراه تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی شهر تهران بود اما آتش نشانان تهران به عنوان نیروی کمکی در کنار آتش نشانان چهاردانگه اسلامشهر عملیات مهار آتش را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملکی ادامه داد: محل آتش سوزی در یک مجتمع کارگاهی 3 هزار متری روی داده بود که آتش به یک کارگاه 150 متری میز و صندلی کاملا سرایت پیدا کرده بود.
وی با بیان اینکه آتش در حال سرایت به سایر بخش های این مجتمع کارگاهی بود خاطرنشان کرد: در محل حادثه 12 بشکه 220 لیتری تینر و مواد قابل اشتعال وجود داشت که اگر عملیات آتش نشانان به سرعت انجام نمی شد این بشکه ها دچار انفجار می شد.
ملکی اظهار کرد: آتش نشانان در عملیاتی موفق شدند آتش را بدون سرایت به سایر بخش های این کارگاه بدون مصدومیت مهار کنند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی علت این آتش سوزی را در دست بررسی اعلام کرد.
خبرنگار: سید جواد آل داود**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از پنجمین آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم شفت

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ مهدی نقدی امروز، ۱۴ اردیبهشت ماه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گیلان که با محوریت حادثه آتش سوزی شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت برگزار شد، ضمن قدردانی از استاندار و مدیران کل استان جهت حضور در صحنه حادثه در همان ساعات اولیه، اظهار کرد: آتش سوزی ۴۸ ساعت گذشته بسیار متفاوت بود و شدت زیادی داشت؛ تا جایی که نزدیک شدن به صحنه و اطفای حریق غیر ممکن بود.

بیشتر بخوانید؛ آتش‌سوزی مهیب در شهرک چوبی گیلان

وی با بیان اینکه پروژه گازرسانی روستای امامزاده ابراهیم در دست اقدام است و به محوطه حرم رسیده، ادامه داد: مردم از کپسول گاز استفاده می کنند که در حادثه آتش سوزی با خطرات ناشی از انفجار مواجه بودیم و کار را برای مردم و آتش نشانان و امدادگران سخت می کرد.

نقدی با بیان اینکه آتش نشانان از شفت و احمدسرگوراب و نصیرمحله و شهرک صنعتی شفت و رشت و فومن برای کمک آمدند، گفت: سازه ها چوبی بود و سرعت آتش را افزایش دادند، البته یک دیوار به طرف حرم امامزاده و یک ساختمان بتنی از گسترش آتش تا رسیدن آتش‌نشانان جلوگیری کرد، اگر آنها نبودند، بازار کامل می‌سوخت.

وی با اشاره به مصوبه شورای تامین شهرستان شفت درباره عدم الزام احداث سازه‌های چوبی، تاکید کرد: چون این روستا به شهرک چوبی معروف است، فقط نمای ساختمان‌ها می‌تواند طرح چوب باشد.

فرماندار شفت با قدردانی از جمعیت هلال احمر برای اسکان خانوارهای خسارت‌دیده، بیان کرد: اداره‌های آب و برق و بنیاد مسکن و صمت پای کارند. اکنون نیازمند برقراری روشنایی معابر و آواربرداری و کمک‌های بلاعوض هستیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229351 برچسب‌ها آتش سوزی

دیگر خبرها

  • جزئیات آتش‌سوزی روستای گیلان
  • جزئیات پنجمین آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم شفت
  • جزئیاتی از پنجمین آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم شفت
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز