Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@22:55:43 GMT

بالاترین حقوق را چه کسانی گرفتند؟

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۷۳۰۲

بالاترین حقوق را چه کسانی گرفتند؟

پول‌نیوز - مرکز آمار گزارش داد، بیشترین مزد و حقوق پرداختی بازای هرساعت ، متعلق به فعالیت های تولید فیلم سینمایی ، ویدیویی و برنامه های تلویزیونی با هفت هزار و چهارصد تومان بوده است.

براساس طرح جامع بازرگانی ١٣٩٣، به گزارش دفتر فرهنگی بازرگانی وخدمات مرکز آمار ایران،بیشترین مزد و حقوق پرداختی بازای هرساعت در کارگاه های بازرگانی و خدمات درسال ١٣٩٣، متعلق به فعالیت‌های تولید فیلم سینمایی ، ویدیویی و برنامه های تلویزیونی با هفت هزاروچهارصد تومان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بیشترین مزد و حقوق پرداختی بازای هرساعت در کارگاه های بازرگانی و خدمات درسال ١٣٩٣، متعلق به فعالیت های تولید فیلم سینایی ، ویدیویی و برنامه های تلویزیونی با هفت هزاروچهارصد تومان ، کارگاه های با فعالیت های جنبی خدمات مالی با شش هزارو پانصد پنجاه وپنج تومان ، کارگاه های معماری ومهندسی با شش هزارویکصدو سی وسه تومان وفعالیت های انتشاراتی با پنج هزار و سی صدو سی وشش تومان بوده است وکمترین مزد پرداختی برای هر ساعت کار در سال ١٣٩٣، متعلق به کارگاه های عمده فروشی با دو هزار پنجاه تومان ، کارگاه های مربوط به فعالیت های خلاق ، هنر وسرگرمی با سه هزار و پانصد وسی وشش تومان ، کارگاه های ورزشی و سرگرمی تفریحی با سه هزار و پانصدو هشت تومان ، و کارگاه های آموزشی با سه هزار و هشتصد وپنجاه تومان بوده است.



منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معضل بیکاری به سراغ اقتصاد آلمان آمد

«موسسه اقتصادی آلمان» از رشد بیکاری در این کشور به بالاترین رقم در یک دهه اخیر خبر داد.

به گزارش مشرق، ضعف اقتصادی آلمان بالاخره به بازار کار این کشور آسیب زد به‌طوریکه پیش‌بینی می‌شود تعداد کارگران بیکار به بالاترین رقم در حدود یک دهه گذشته برسد؛ این را مطالعات «موسسه اقتصادی آلمان» اعلام کرده است.

بر اساس این مطالعاتی که امروز منتشر می‌شود، بیکاری در این کشور به طور متوسط به کمی کمتر از ۲.۸ میلیون نفر افزایش خواهد یافت که بالاترین رقم از سال ۲۰۱۵ به شمار می‌رود.

کارشناس بازار کار موسسه اقتصادی آلمان، هالگر شیفر می‌گوید، با وجود رکود پارسال، بازار کار آلمان تقریبا ثبات داشت اما امسال برلین دارد پی‌آمدهای بحران اقتصادی را با قوت بیشتری احساس می‌کند.

در سال ۲۰۰۵ هم بیکاری در آلمان به ۴.۹ میلیون نفر رسیده بود که به آلمان «مرد بیمار اروپا» می‌گفتند.

بر اساس پیش‌بینی این موسسه، نرخ بیکاری آلمان در سال جاری میلادی به ۶ درصد افزایش می‌یابد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • رقم پرداختی ما به حوزه حمل و نقل ۳۴ همت است
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است
  • معضل بیکاری به سراغ اقتصاد آلمان آمد
  • پایان یک دهه قتل و تجاوز توسط 11 مرد خشن | این افراد خشن چه کسانی هستند؟
  • دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند
  • دو کارگزاری جدید بورس مجوز فعالیت گرفتند