Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود داودی روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا گفت: این صنعتگران در جریان برگزاری دوره های آموزشی از تجربیات و راهنمایی های چند تن از رایزن های اقتصادی ایران در کشورهای مختلف در خصوص کیفیت و چگونگی مبالات تجاری بهره مند شدند.
وی افزود: راهکارهای مناسب معرفی کالا و خدمات ، نحوه حضور فعال در بازارهای هدف و معرفی راههای توسعه تجارت در کشورهای هدف و نیز چگونگی شناخت کامل رقبا در بازارهای صادراتی از جمله آموزش هایی بود که در این دوره ها تدریس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: مزیت های صادراتی و وارداتی به تفکیک گروه های کالایی ، راهکارهای ورود تجار ایرانی به کشور های هدف ، ارائه راهکار جهت حل مشکلات حمل و نقل، گمرک، ترانزیت و بیمه از موارد مطرح شده در این نشست های آموزشی بود.
مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی البرز گفت: رایزن های اقتصادی ایران در کشورهای مجارستان ، افغانستان، قاره افریقا، امارات، عمان و قزاقستان در این دوره های آموزشی مشارکت داشته اند.
وی افزود: حوزه معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی و شرکت شهرکهای صنعتی استان در برگزاری این دوره های آموزشی اتاق بازرگانی استان را یاری داده اند.
وی تداوم برگزاری اینگونه آموزش ها با هدف گسترش تجارت خارجی را از اولویت های مهم اتاق بازرگانی البرز عنوان کرد .
7411/1535خبرنگار:سیده فرناز مرتضوی**انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۵۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، معاون پرورشی دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان در حاشیه این کلاس آموزشی گفت: این دوره آموزشی خبرنویسی با هدف پیشرفت مهارت دانش آموز خبرنگاران جدید و افزایش مهارت آنها در خبر نویسی برگزار شده است.
حسین سرداری با اشاره به اینکه این دوره در دو روز پیش بینی شده افزود: مدرس این دوره سجاد سرداری نیا دانش آموزخبرنگار پانا‌ی مدرسه است که با حضور بیش از ۱۵ خبرنگار دبیرستان برگزار شد.
حسین سرداری گفت: امیدواریم که این دوره باعث پیشرفت دانش آموزان در حوزه‌ی خبر نویسی شود و ما شاهد پیشرفت آنها در این رشته باشیم.

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود