Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان- استاندار کرمان مسئولیت شناسی و مدیریت جهادی را دو وظیفه مردم نسبت به شهدا دانست.

به گزارش قدس آنلاین، مراسم جشن پیروزی مقاومت شامگاه چهارشنبه با حضور خانواده شهید مدافع حرم حججی، دکتر حقدوست معاون وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مسئولین استان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی در تالار وحدت دانشگاه آزاد اسلامی کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان در این مراسم با بیان این که حفظ وحدت سیاسی و عملیاتی در کشور اولین وظیفه ما در برابر شهداست، گفت: رهبری هوشمندانه رهبر انقلاب، رمز پیروزی انقلاب در منطقه و جهان است.

علیرضا رزم حسینی افزود: امروز واجب ترین امری که همه ما باید به آن عمل کنیم حفظ وحدت است.

وی با بیان این موضوع که مبارزه با فقر و جهل نیز باید در اولویت باشد، گفت: امروز دانشجویان و دانشگاهیان باید در عرصه فرهنگی و اقتصادی نقش آفرینی کنند و تنها وظیفه آنها نباید درس خواندن صرف باشد.

استاندار کرمان ادامه داد : شهدای ما به شهادت نرسیدند که امروز آسیب های اجتماعی ما در جامعه فزاینده باشد، بلکه آنها شهید شدند که کشور همراه با اجرای احکام اسلامی، پیشرونده در عرصه بین المللی باشد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولیت شناسی و مدیریت جهادی داشتن دو وظیفه دیگر ما نسبت به شهداست.

رزم حسینی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه برهمه ما واجب است که به شهدا و ایثارگران ادای احترام کنیم، گفت: امروز باید سر تعظیم فرو آوریم به خانواده شهدا که چنین جوانانی را پرورش دادند.

وی افزود: اگر امروز از شهدا و ایثارگران جامعه تجلیل می کنیم در واقع یادآوری وظایف خودمان به خودمان است.

استاندار کرمان در ادامه ضمن تبریک پیروزی مقاومت، گفت: تمام پیروزی هایی که در این هشت سال در منطقه خاورمیانه بوجود آمده، مرهون هدایت های راهبردی مقام معظم رهبری است که اگر هدایت های ایشان نبود ما می بایست در داخل کشور علیه داعش می جنگیدیم.

وی همچنین به نقش سردار سلیمانی در این پیروزی ها اشاره کرد و گفت: فداکاری مردم، مستشاران و رهبری های سردار باعث شد جشن پیروزی را برگزار کنیم.

دراین مراسم ازتمبر «پیروزی مقاومت سوریه» و« تندیس تمبر مس تمثال شهیدمحسن حججی» رونمایی شد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۷۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وزش باد و خیزش گرد و خاک در کرمان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: طبق بررسی آخرین نقشه های پیش‌یابی هواشناسی امروز در نیمه غربی، شمال و برخی از مناطق جنوب وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، فهیمه راستی امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در نیمه غربی، شمال و برخی از مناطق جنوب وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در برخی از مناطق محتمل است و طی این مدت وقوع رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق در این مناطق نیز دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه جوی نسبتاً پایدار گاهی همراه با وزش باد خواهیم داشت و روز سه شنبه پدیده‌های غالب جوی در اکثر مناطق افزایش ابر و وزش باد خواهند بود و از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده جوی پایدار پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 750497

دیگر خبرها

  • رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • افزایش سهم بازار هدف غایی صنعت بانکداری است
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • ضرورت معرفت‌شناسی دقیق از سیره سیاسی امام صادق (ع)
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا
  • پیش‌بینی وزش باد و خیزش گرد و خاک در کرمان
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز