Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@16:32:22 GMT

فرصت‌سوزی منتخب فارس در لیگ برتر فوتبال بانوان

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۷۴۶۹

فرصت‌سوزی منتخب فارس در لیگ برتر فوتبال بانوان

در هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم منتخب فارس مقابل پالایش گاز ایلام به میدان می‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، در هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم منتخب فارس در دیداری خارج از خانه روز جمعه 24 آذرماه به مصاف پالایش گاز ایلام می‌رود.

در هفته هشتم تیم منتخب فارس یک بر صفر از همیاری آذربایجان شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در 5 هفته گذشته تنها 3 امتیاز به سبد امتیازات خود اضافه کرده و با فرصت‌سوزی 3 هفته گذشته مغلوب میدان بوده است.

این تیم در حال حاضر با 3 برد و 5 شکست موفق به کسب 9 امتیاز شده و اختلاف امتیازش با صدر جدول 15 امتیاز است. تیم متخب فارس باید در هفته‌های پیش رو با غنیمت شمردن فرصت امتیازات خود را افرایش دهد.

در دیگر دیدارهای این هفته تیم خیبرخرم آباد مقابل آذرخش تهران، تیم راه‌یاب ملل سنندج مقابل شهرداری بم،، تیم استقلال خوزشتان مقابل همیاری آذربایجان غربی، شهرداری سیرجان مقابل فولاد مبارکه سپاهان و پارس جنوبی بوشهر مقابل ذوب آهن اصفهان به میدان می‌رود.

در حال حاضر شهرداری بم با 24 امتیاز و تفاضل گل 36، سپاهان اصفهان با 21 امتیاز و تفاضل گل 21، راه‌یاب ملل سنندج نیز با 21 امتیاز و تفاضل گل 18، شهرداری سیرجان با 18 امتیاز و تفاضل گل 32 چهار تیم برتر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال بانوان هستند.

نتایج قبلی تیم منتخب فارس

تیم منتخب فارس هفته اول را با شکست 2 بر یک مقابل تیم راه‌یاب ملل سنندج آغاز کرد، در هفته دوم 2 بر صفر از سد خیبر خرم‌آباد گذشت، هفته سوم یک بر صفر ذوب آهن اصفهان را شکست داد. این تیم در هفته چهارم 3 بر صفر از پارس جنوبی بوشهر شکست خورد.

تیم منتخب فارس در هفته پنجم مقابل آذرخش تهران یک بر صفر پیروز شد، در هفته ششم مقابل شهرداری بم در حالی که 10 بر صفر از حریف خود عقب بود بازی را نیمه تمام رها کرد  تا این دیدار با نتیجه 13 بر صفر به نفع تیم شهرداری بم ثبت شود.

این تیم در هفته هفتم 6 بر صفر مغلوب سپاهان اصفهان شد و در هفته هشتم یک بر صفر از تیم همیاری آذربایجان غربی شکست خورد.

انتهای پیام/

R41382/P1357/S6,61/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد

آرسنال مقابل 5 تیم بزرگ انگلیس آمار 5 برد و 4 تساوی را به ثبت رسانده است. 

طرفداری | آرسنال در فصل جاری بهترین عملکرد چند سال اخیرش را مقابل «تاپ سیکس» لیگ برتر به ارمغان آورده است. 

پیروزی 3-2 مقابل تاتنهام به معنای حفظ رکورد شکست‌ناپذیری آرسنال مقابل تیم‌های مطرح لیگ برتر نیز خواهد بود. توپچی‌ها که همیشه در بزنگاه‌ها و لحظات مهم فصل مقابل «تاپ سیکس» لغزش‌های بزرگی نشان می‌دادند، در فصل جاری با تغییر رویکرد فنی و ذهنیتی، دستاوردها خوبی را در این دیدارها به ارمغان می‌آوردند. آن‌ها در فصل جاری مقابل تمامی تیم‌های بزرگ انگلیس حداقل یک بار پیروزی را تجربه کرده‌اند. تیم تحت هدایت میکل آرتتا برای ادامه کورس قهرمانی و امیدواری به لغزش منچسترسیتی، هفته سی و هفتم لیگ برتر به اولدترافورد سفر خواهد کرد. منچستریونایتد که به نوعی سنگ‌اندازی بزرگی در مسیر قهرمانی لیورپول رقم زد، می‌تواند رقیب دشواری برای آرسنال محسوب شود. دو بازی دیگر آرسنال مقابل اورتون و بورنموث در ورزشگاه امارات برگزار خواهد شد.

نتایج فصل جاری آرسنال مقابل تاپ سیکس:

آرسنال 3-1 منچستریونایتد

آرسنال 2-2 تاتنهام 

آرسنال 1-0 منچسترسیتی

چلسی 2-2 آرسنال

لیورپول 1-1 آرسنال

آرسنال 3-1 لیورپول

منچسترسیتی 0-0 آرسنال

آرسنال 5-0 چلسی 

تاتنهام 2-3 آرسنال

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد
  • فرصت سوزی عجیب کریس وود مقابل دروازه منچسترسیتی (ناتینگهام فارست 0-1 منچسترسیتی)
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!