Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد شریعتی در خصوص اقدامات آتش‌نشانی در زمینه فرهنگ‌سازی اظهار داشت: به منظور فرهنگ‌سازی و آموزش درباره خطرات گازگرفتگی از طریق رسانه‌های جمعی اطلاع‌رسانی‌های عمومی انجام شده است.

وی افزود: مهم‌ترین اقدام به جامعه هدف کودکان در مدارس است که با حضور آتش‌نشانان در مدارس و مهدکودک‌ها صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان اضافه کرد: در صورت درخواست کتبی مدارس، کارشناسان برای اطمینان از ایمنی وسایل گازسوز و گرمازای ساختمان مدارس اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات فرهنگ‌ساز انجام شده، نصب بنر در مقابل ایستگاه‌های آتش‌نشانی، تکثیر بروشور و CD های آموزشی و نصب پوسترهایی در مورد علائم گازگرفتگی در هزار و 200 ایستگاه اتوبوس سطح شهر با تعامل با کمیته فرهنگ شهروندی اصفهان است.

شریعتی با اشاره به برنامه‌های آموزشی دو فصل پاییز و زمستان گفت: با همکاری شهرداری در این دو فصل برنامه‌هایی در فرهنگسراهای سطح شهر برگزار می‌شود، در صورتی که ماه محرم و رمضان در زمستان قرار بگیرند از فضای مساجد که بهترین مکان آموزش چهره به چهره تأثیرگذار است نیز استفاده می‌شود.

یشتر از وسایل گرمازا مانند بخاری میزان حوادث بیشتر است، عنوان کرد: هفته قبل شخصی به دلیل مبادرت به استفاده از پیک‌نیک در خودرو جان خود را از دست داد، حوادث گازگرفتگی در فصل تابستان هم اتفاق می‌افتد اما به علت بازتر بودن فضاها و تبادل بیشتر اکسیژن میزان آن‌ها کمتر است.

 

انتهای پیام/م

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۷۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه‌ها برای احیای سنت‌های محلی گام بردارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جشنواره «آیین سرزمین من» ویژه مدارس شهر کرمان به‌صورت متمرکز در دانشگاه آزاد اسلامی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

این جشنواره در دو بخش نمایشگاه آداب و رسوم لباس و غذا‌های محلی مدارس سما و بخش تقدیر از خانواده شهدای دانش‌آموز مراسم گلزار شهدای کرمان و تجلیل از دانش‌آموزان برتر مدارس سما کرمان برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در آیین افتتاح نمایشگاه فرهنگ بومی با اشاره به جایگاه والای فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی اظهار کرد: ایران از جمله کشور‌هایی است که سرشار از خُرده‌فرهنگ‌ها و آداب و رسوم و سنت‌های محلی است و بسیاری از این مسائل روز به روز در حال کمرنگ شدن و حتی به کلی فراموش شدن هستند و دانشگاه‌ها می‌توانند برای احیای آنها گام بردارند.

علیرضا منظری توکلی، معماری، هنر، ادبیات، ورزش‌ها، بازی‌ها و خوراک و پوشاک را از خصوصیات هر منطقه برشمرد و توضیح داد: با وجود پیشرفت‌های شگرفی که در زمینه ارتباطات ایجاد شده و از طریق رسانه‌های داخلی و خارجی بین ملت‌ها تبادل فرهنگی و عقاید صورت می‌گیرد، زنده نگه داشتن سنت‌های کهن ایرانی یکی از الزامات مهم فعالان فرهنگی ماست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره برای تقدیر و بزرگداشت شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان تشریح کرد: زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، مسئولیتی همگانی است و جامعه فرهیخته و دانشگاهی در این مسیر وظیفه بزرگ‌تری برعهده دارند تا مظلومیت و حقانیت این عزیزان را به نسل‌های بعدی بنمایانند.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان هم بر ضرورت برگزاری محافلی از این دست را برای تبیین بیشتر و شناساندن فرهنگ اصیل و برخاسته از عدالت ملت غیور ایران به‌خصوص مردمان دیار کریمان ضروری دانست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌ها برای احیای سنت‌های محلی گام بردارند
  • ماجرای گازگرفتگی کودک کرجی چه بود؟
  • شست و شوی مغزی کودکان روسیه و مهیا کردن آنها برای جنگ/آموزش و پرورش در خدمت اهداف حکومت
  • آغاز تدریس 710 آموزگار جدید از ماه مهردر مدارس آذربایجان‌غربی
  • نصب ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۴ اصفهان
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان
  • با عوارض ناشی از گازگرفتگی حیوانات چه باید کرد؟
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • اصفهان؛ تلألؤ تاریخ، فرهنگ و هنر + فیلم