Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ حسین فاضلی با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع چند سرقت از ساختمان های در حال احداث که کارگران افاغنه در آن به صورت بیهوش شده مشاهده شدند رسیدگی و کشف تن در دستور کار عوامل عملیات قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های پلیسی و رصد تحرکات سارقان سابقه دار ، رد پای یک سارق در این قضیه مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از هماهنگی های قضایی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ فاضلی ادامه داد: در بازجویی متهم بیان داشت ساختمان های در حال احداث که کارگران افاغنه حضور داشتند شناسایی و پس از خرید چند غذا از رستوران ماده بیهوشی اضافه می کرد و در قالب غذای نذری به کارگران می داد.

رییس کلانتری ادامه داد: کارگران پس از خوردن غذا بیهوش می شدند و سپس سارق با همدستی شریک خود وارد محل می شدند و وسایل ساختمان و اموال کارگران را به سرقت می برد.

این مقام انتظامی در پایان هشدار داد کارفرمایان به کارگران خود توصیه های لازم را در این خصوص ارائه دهند و شهروندان نیز نسبت به عدم اخذ مواد خوراکی در قالب نذری از افراد ناشناس هوشیار باشند.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۷۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غذای پزشکی تولید شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اصغر خسروشاهی اصل در توضیح طرح پژوهشی خود با عنوان «تهیه و تعیین ویژگی امول ژل‌های خوراکی حامل لیپاز پانکراسی» گفت: موضوع تحقیق یکی از نیازهای جامعه است که در بیماری نارسایی پانکراس کاربرد دارد؛ چرا که در این بیماری، پانکراس به تدریج توانایی تولی آنزیم‌های پانکراتیک را از دست می‌دهد. در این صورت جذب چربی و پروتئین مختل می‌شود.

خسروشاهی افزود: لیپاز پانکراس یکی از آنزیم‌های بسیار مهم برای هضم چربی‌ها است و از ناپایدارترین آنزیم‌های پانکراتیک به شمار می‌رود. مهمترین مشکل افرادی که نارسایی پانکراس دارند، کمبود یا فقدان آنزیم لیپاز است.

این پژوهشگر حوزه سلامت بیان کرد: کمبود هضم لیپولیتیک پانکراسی غیر قابل جبران است و چون منبع عمده انرژی چربی است احتمال سوء تغذیه افزایش پیدا می‌کند و به دنبال آن فقر ویتامین و ریزمغذی‌ها ایجاد می‌شود. همین امر موجب نارسایی پانکراس آنزیم لیپاز به بدن می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه، ژلان قادر به تشکیل هیدروژل‌های وابسته به دما و مقاوم به اسید است؛ می‌توان از آن در تهیه غذاهای پزشکی که داروی مورد نظر را از معده به سلامت عبور می‌دهند استفاده کرد.

این دانش آموخته دکتری تخصصی علوم و صنایع غذایی دانشگاه Reading انگلستان در ادامه به تعریف غذاهای پزشکی پرداخت و گفت: غذاهای پزشکی، نسل جدیدی از غذاها هستند که با غذاهای متداول و نیز غذاهای فراسودمند متفاوتند و هدف از تهیه و مصرف این دسته از غذاها کمک به درمان بیماران است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ژلان قادر به تشکیل هیدروژل‌های وابسته به دما و مقاوم به اسید است، می‌توان در تهیه غذاهای پزشکی از آن استفاده کرد تا داروی مورد نظر را از معده به سلامت عبور دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غذای پزشکی تولید شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کدام‌ سرطان‌ها با سیگار کشیدن سراغ ما می آیند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • ببینید | لحظه تکان‌دهنده خودکشی یک زن در سالن تیراندازی / حاوی تصاویر ناراحت‌کننده
  • با 7 بمب منیزیم آشنا شوید
  • ۱۰ کشور با بهترین غذاها در جهان؛ کدام کشور بهترین کیفیت غذا را دارد؟ (+عکس)
  • سبزی‌های بی‌نظیر برای کنترل قند خون