Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد- قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: فتنه ۸۸ را با ادله بسیار فراوان غیرقابل انکار، قائله استکباری پیچیده شده علیه نظام اسلامی می دانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، نصرت الله لطفی صبح پنجشنبه در نشست شورای معاونان تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شامل مسئولین نهادهای فرهنگی می شود و همه بخش ها عضو این شورا هستند، اظهار داشت: باید مراسم های راهپیمایی را تقویت کنیم و به دنبال جذب مشارکت همه نهادها و ارگان ها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه هر نظامی در دنیا شکست پذیر است به جز نظام متکی بر مردم، تصریح کرد:۴۰ سال از عمر بابرکت انقلاب می گذرد چون نظام مردمی است و مصداق عینی و تجلی حضور مردم در صحنه هایی مثل انتخابات دیده می شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه در انتخابات می بینیم که مردم با مشارکت بالا شرکت می کنند و علاوه بر انتخاب فرد به عنوان رئیس جمهور وعضو شورای اسلامی و ... یک بیعت مجدد با نظام می کند.

لطفی با بیان اینکه حضور در مراسم ها و ایام الله ها از مصداق های عینی مردمی بودن نظام است، تصریح کرد: یک سال انواع سیاه نمایی ها با یک راهپیمایی ۲۲ بهمن خنثی می شود؛ یک فتنه ۱۰۰ درصد استکباری در سال ۸۸ با حماسه ۹  دی درهم پیچیده شد.

وی با تاکید بر اینکه همه اذعان داریم مانور انسانی کارآمدترین مانور است، افزود: در تدوین و برنامه ریزی و فراهم کردن مقدمات حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ها نقش آفرینی بیش از پیش را باید داشته باشید.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه در آستانه ۴۰ امین سال پیروزی انقلاب هستیم، ۴۰ در مبانی اسلامی یعنی دوره تکامل و پختگی اظهار داشت: نظام می خواهد سال ۹۷ را به عنوان ۴۰ سالگی انقلاب پاس بداریم.

لطفی با بیان اینکه طبق سرشماری ۸۵ درصد جمعیت کشور در سنینی هستند که در دوره انقلاب به دنیا نیامده بودند یا کودک ۱۴ ساله بودند، بیش از۵۰ درصد جمعیت زیر ۳۰ سال هستند که حتی دوره دفاع مقدس را هم لمس نکرده اند، تصریح کرد: تلاش های دشمن برای تضعیف کردن پشتوانه مردمی نظام است، در این راستا باید دستاوردهای نظام و آثار و برکات نظام دینی را به خوبی تبیین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم ما مگر حادثه عاشورا را درک کرده اند؟ اما از هفته ها قبل خود را برای مراسم محرم و صفر آماده می کنند؛ چون این حادثه عظیم تبیین شده و نسل به نسل انتقال داده شده است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه پاسخ به شبهات و انتقال حقایق وظیفه ما است، امروز با تطهیر دوره نظام طاغوتی مواجه هستیم، گفت: ۱۶ آذر فلان مقام می رود سخنرانی می کند و می گوید «نیاز به آزادی بیان داریم و آزادی بعد از بیان»؛ آیا امروز آزادی بیان وجود دارد یا قبل از انقلاب که افراد در خانواده هم به یکدیگر اعتماد نداشتند مبادا که یک نفر ساواکی باشد

لطفی با بیان اینکه در نظام دینی کمترین فسادی هم اتفاق بیافتد جایز نیست و نباید تحمل کرد، اما افتادیم در بازی های سیاسی که جناح ها برای کوبیدن یکدیگر فسادهای یکدیگر را رو می کنند بعد مردم بگویند چه فرقی است بین این نظام و نظام ستم شاهی تصریح کرد: فسادهای نظام ستم شاهی را تبیین کنیم تا مردم بدانند فساد یعنی چه؛ دستاوردهای انقلاب را معرفی کنیم.

وی با اشاره به حماسه ۹ دی اظهار داشت: فتنه سال ۸۸ را با تمام وجود و با ادله بسیار فراوان غیرقابل انکار، قائله استکباری پیچیده شده علیه نظام اسلامی می دانیم، جفا است که فتنه ۸۸ جفا را به انتخابات ربط دهیم، سوء استفاده از بستر انتخابات بود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر اینکه فتنه ۸۸ یک فتنه استکباری برای نظام بود، هدف براندازی نظام بود، اظهارات سردمداران استکبار و رژیم اشغالگر قدس را در این رابطه داریم، ادامه داد: برخی به جای عذرخواهی حداقلی از نظام طلبکار می شوند و سازمان برای تطهیر سران فتنه تشکیل می دهند.

لطفی با بیان اینکه «تجلی دست قدرت الهی، شکست فتنه آمریکایی» شعار راهپیمایی ۹ دی امسال است، تصریح کرد:امسال علاوه بر نکوداشت حماسه ۹ دی، باید هشدار نیروهای اصلی نظام را به گوش فتنه گران و حامیان آنها برسانیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۷۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع

رئیس شورای اسلامی شهر قشم شفافیت مالی در اجرای پروژه‌ها را از جمله نقاط قوت این شورا دانست و گفت: شورای شهر قشم از طریق برقراری ارتباط کارآمد با مسئولین استانی و کشوری توانسته است از چالش محدودیت منابع عبور کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، حبیب بازماندگان قشمی امروز در نشست روز ملی شوراها که به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم و با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: با خرد جمعی و مشارکت مردم می‌توان در پیشبرد اهداف شهری موفق بود و ما نیز در همین راستا در حرکت هستیم.

وی افزود: شورای اسلامی شهر قشم با فعال‌سازی 15 کمیسیون و کمیته، شهرداریار و شورایار در تمام محلات توانسته است تصمیم سازی مردم پایه را با بهره‌گیری از ظرفیت حدود 300 نفر از شهروندان محقق کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قشم شوراها را تجلی مردم‌سالاری دینی و گامی استوار در راستای مردمی‌سازی عنوان کرد و گفت: اصلاح برخی قوانین و انسجام و همراهی دستگاه‌های اجرایی مختلف از مولفه‌هایی است که می‌تواند در تقویت عملکرد شوراها موثر باشد.

بازماندگان قشمی خاطرنشان کرد: ما با تکیه بر مشارکت مردم و استفاده از توانمندی بخش خصوصی اقدامات بسیار خوبی در قشم انجام دادیم که از جمله آنها تاسیس پایانه مسافربری و کمک به تجهیز بیمارستان است.

وی احداث و بهسازی پارک‌ها، بوستان‌ها، بهسازی فضاهای فرهنگی، اجرای فاضلاب شهری، بازگشایی برخی معابر و بندرگاه‌های صیادی را به عنوان بخشی دیگر از اقدامات این نهاد عنوان کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قشم با بیان اینکه در شوراهای اسلامی شاهد بهره‌مندی از توانمندی مردم در انجام امور هستیم، گفت: ما در تلاشیم تا با تقویت مشارکت مردم ، شتاب توسعه قشم را دوچندان کنیم.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • جوانان و دانشجویان به‌عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند
  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • نظام استکباری غرب با چالش بزرگ خیزش افکار عمومی روبه‌رو است
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع