Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- ایرنا- سرمربی تیم گلبال جوانان کشور گفت: تجربه کم بازیکنان کشورمان مانع از کسب عنوانی بهتر از مدال برنز در پاراآسیایی 2017 امارات شد.

به گزارش ایرنا تیم گلبال پسران کشورمان عصر دیروز چهارشنبه به مدال برنز در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان در امارات دست یافت.
در دیدار رده‌بندی رقابت‌های گلبال پسران در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان، تیم ایران با برتری هفت بر یک مقابل کره جنوبی موفق به کسب مدال برنز و عنوا سومی مسابقات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد کرم کولیوند پیرامون این رقابت ها به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: متاسفانه انتظار ما در این دوره از رقابت ها برآورده نشد و این به دلیل پیشرفت قابل توجه سایر کشورها و نیز تجربه کم بازیکنان ما بود.
وی اضافه کرد: انتظار ما حضور در فینال بازی ها بود اما با شکست مقابل تیم قدرتمند تایلند این مهم تحقق نیافت.
کولیوند بیان کرد: بازیکنان ما مقابل تایلند تمام تلاش خود را برای پیروزی بکار بردند اما حریف بهتر از ما بود و در بازی رده بندی با برتری مقابل کره جنوبی توانستیم به مقام سوم برسیم.
وی اظهار کرد: سطح کیفی این دوره از رقابت ها بسیار بالا بود و تیم های تایلند و چین هرکدام از 2 ورزشکاری که سه ماه قبل در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشتند، استفاده کردند و همین نفرات باتجربه منجر به موفقیت آنها به نسبت ایران شد.
سرمربی تیم گلبال جوانان کشور خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات به جز تیم ترکمنستان، مابقی تیم ها از تجربه و توان فنی بسیار خوبی برخوردار بودند.
محمدکرم کولیوند مربی شهرستان تویسرکان از توابع استان همدان شهریورماه جاری به عنوان سرمربی تیم ملی گلبال جوانان کشورمان منصوب شد.
این مربی تاکنون در رده های مختلف افتخارهای زیادی در پرونده خود دارد و یکی از بهترین مربیان گلبال کشورمان به شمار می رود.
کولیوند سابقه مربیگری تیم ملی گلبال جوانان و امید نابینایان و کم بینایان کشور را دارد.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی امروز میزبان فولاد خوزستان است که روحیه بالایی برای این دیدار خانگی دارد و برتری در دیدار اخیرشان برابر پرسپولیس موجب شده تا انگیزه خوبی برای این بازی پیدا کنند.

بازیکنان آلومینیوم اراک که روز گذشته برای گرامیداشت روز کارگر در محل کارخانه شرکت ایرالکو حضور یافتند، امروز هم با انتشار پوستری که مرتبط به این روز است، به استقبال دیدار مقابل فولاد خوزستان رفتند.

باشگاه آلومینیوم برای دیدار مقابل فولاد خوزستان، تصویری از سید مهران موسوی به نمایندگی از بازیکنان این تیم در کنار یکی از کارگران شرکت ایرالکو منتشر کرده و تصویری مرتبط با روز کارگر را برای بازی با فولاد خوزستان انتشار داده است.

شاگردان سید مجتبی حسینی امیدوار هستند با کسب پیروزی در بازی خانگی امروز مقابل فولاد خوزستان شرایط خود را در جدول لیگ برتر بهتر کنند و بالاتر بروند.

دیگر خبرها

  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • هادی رضایی مسئول پروژه بازی‌های پاراآسیایی جوانان شد
  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • ده‌روسی: باید از روحیه لورکوزن بترسیم!
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • حمایت کاپیتان: تا پای مرگ با ژاوی هستیم