Web Analytics Made Easy - Statcounter

نسل چهارم رکستون یا ركستونG4، تنها شاسی بلند عرضه شده طی 5 سال اخیر در بازار ایران خواهد بود که دارای سیستم چهار چرخ محرک 4WD Part Time است و امکان رانندگی در هر جاده و با هر شرایط جوی را فراهم می کند.

به گزارش عصر ایران ، رامک خودرو که اقدام به عرضه محصولات سانگ یانگ موتور کره جنوبی در ایران می کند تصمیم دارد نوع جدید شاسی بلند نسل چهارم رکستون یا ركستونG4، را با  قابلیت هایی نظیر قدرت موتوربالا ، قابلیت آفرود، امکانات رفاهی خوب  و اتاق بزرگ  را به بازار عرضه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خودرو رکستون جی4 و در حالت 2H نیرو به محور عقب منتقل خواهد شد تا در رانندگی های شهری و جاده ای،  صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش استهلاک مجموعه انتقال نیرو را به همراه داشته باشد.

اما در حالت 4H نیرو به هر چهار چرخ در خودرو منتقل خواهد شد و زمانی کاربرد خود را به نمایش می‌گذارد که مسیر (چه روی جاده و چه خارج از جاده) لغزنده باشد.

و بالاخره در حالت 4L که نقطه تمایز رکستون در سال های اخیر در مقایسه با رقبا خواهد بود، گیربکس کمکی وارد مدار شده و حجم بالایی از گشتاور به هر چهار چرخ را منتقل خواهد کرد. در این حالت قفل دیفرانسیل نیز درگیر خواهد بود که با استفاده از آن شیب های تند، واماندگی در میان سخره ها و گل و لای، معنایی نخواهد داشت و همه چیز برای داشتن یک آفرود لذت بخش فراهم می‌ شود.

و اما در موضوع ایمنی نیز سانگ یانگ در این محصول ۹ عدد کیسه هوا نیز در کنار سیستم کنترل پایداری بهره‌گیری کرده است. همچنین سیستم‌های ایمنی روز همانند سیستم کمکی بین خطوط، هشدار نقطه کور، سیستم ترمز اضطراری و سیستم ترافیک عقب نیز در این خودرو موجود هستند.

 

در بخش پیشرانه، برخلاف موتور پر حجم ۶ سیلندر نسل قبلی، در این مدل جدید از یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر توربو استفاده شده است که می‌تواند ۲۲۵ اسب بخار قدرت را در کنار ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. پیشرانه‌ای که اگرچه در کنار هم رده‌ای‌های خود دارای حجمی کمتر است، اما توربوشارژ نصب شده روی آن قدرتی را تولید می‌کند که در هیچ یک از هم رده‌ای های خود نیست و باید گفت قوی‌ترین شاسی بلند این رنج خواهد بود.

 

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم

طرفداری| در اولین رده بندی تیم های ملی فوتسال جهان، تیم ملی فوتسال ایران در رده چهارم قرار دارد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فیفا برای نخستین بار رده‌بندی جهانی کشورهای فوتسال را راه‌اندازی و اعلام کرد. از این به بعد همراه با رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال، رده‌بندی تیم‌های ملی فوتسال نیز اعلام می‌شود. فیفا رده‌بندی رسمی جهانی فوتسال فیفا را با قدرت‌های برزیل راه‌اندازی کرد که اولین کشور شماره یک در جدول مردان و زنان است، زیرا این ورزش به سرعت در حال رشد یک گام بزرگ دیگر به جلو برداشته است.

برزیل در رده‌بندی برترین تیم‌های ملی مردان در رده نخست قرار دارد. این تیم در 9 دوره جام جهانی فوتسال، پنج بار قهرمان جهان شده است. همچنین تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان نیز در رده‌بندی جهان در رده هشتم دنیا و پس از تایلند در رده دوم آسیا قرار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • آواتر 15 ؛ یک شاسی بلند جدید دیگر با زبان طراحی نادر فقیه زاده (+تصاویر)
  • مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد
  • درباره خودرو اکستریم VX
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی اعلام شد + عکس
  • ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی منتشر شد+ عکس
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • وقوع حادثه رانندگی در شهر هوره