Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@17:50:18 GMT

از این پس عربستان نیز یارانه نقدی می‌دهد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۹۰۹۹

از این پس عربستان نیز یارانه نقدی می‌دهد

عربستان که قصد دارد قیمت حامل های انرژی را افزایش دهد، از چند روز دیگر پرداخت یارانه نقدی به شهروندان کم درآمد و با درآمد متوسط خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش بلومبرگ، عربستان که قصد دارد در قالب برنامه کاهش وابستگی خود به اقتصاد نفتی قیمت حامل های انرژی را افزایش دهد، از چند روز دیگر پرداخت یارانه نقدی به شهروندان کم درآمد و با درآمد متوسط خود را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از اقتصادنامه، به گفته مقامات سعودی، پرداخت این یارانه های نقدی ماهیانه از روز 21 دسامبر و با هدف جبران هزینه های تحمیل شده از کاهش یارانه ها و افزایش مالیات ها بر اقشار کم درامد آغاز خواهد شد. دولت عربستان قصد دارد از سه ماهه نخست سال آینده میلادی قیمت سوخت و برق را به تدریج افزایش دهد.

علی رجحی، مدیر برنامه پرداخت یارانه های نقدی گفت، بیش از 3.7 میلیون خانوار سعودی، معادل 13 میلیون نفر برای دریافت یارانه نقدی ثبت نام کرده اند. این تعداد بیش از نیمی از جمعیت عربستان را شامل می شود. وی افزود، همه کسانی که برای دریافت یارانه درخواست داده اند، مستحق دریافت نخواهند بود.

رجحی افزود، کل رقم اختصاص داده شده در این برنامه بستگی به درآمد و تعداد افراد خانواده ای بستگی دارد که برای دریافت یارانه درخواست داده است.

عربستان قصد دارد قیمت بنزین، برق و سوخت هواپیما را در سه ماهه نخست سال آینده میلادی افزایش دهد. قیمت بنزین در عربستان قرار است حدود 80 درصد افزایش یابد و قیمت سوخت هواپیما نیز به سطح قیمت های بین المللی خواهد رسید.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۹۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان

به گزارش خبرنگار مهر همزمان با آغاز سفرهای حجم عمره و به دنبال آن سفرهای حج تمتع قیمت ریال عربستان در بازار آزاد با تغییراتی مواجه شد. پیش از آغاز رسمی سفرهای حج عمره از طریق ایران قیمت ریال عربستان ۱۲ هزار و ۸۰ تومان بود اما در یک هفته گذشته قیمت ریال عربستان به کانال ۱۷ هزار تومان رسیده و در چند روز اخیر هر ریال عربستان ۱۷ هزار و ۷۰ تومان به فروش می‌رسد.

هم چنین هر ۱۰۰۰ دینار عراق در بازار آزاد نیز هم اکنون ۴۲ هزار و ۸۰ تومان به فروش می‌رسد.

قیمت درهم امارات نیز هم اکنون در بازار آزاد ۱۷ هزار و ۴۴۰ تومان است.

کد خبر 6087416 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق
  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • افزایش ۸ درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • رشد قابل توجه صنعت فیلم عربستان
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین