Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@20:15:13 GMT

انتشار کتابی در دفاع از ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۹۶۲۴

انتشار کتابی در دفاع از ترامپ

به گزارش ایسکانیوز از سی‌ان‌ان، شون اسپایسر، سخنگوی سابق کاخ سفید اعلام کرده در حال نوشتن کتاب جدیدی برای حمایت از رئیس‌جمهور آمریکا در مقابل حملات رسانه‌ای مختلف است. به عقیده وی هجمه‌های رسانه‌ها علیه ترامپ «حملاتی شرورانه، نادرست و سیاستی محافظه‌کارانه» است.

اسپایسر، سخنگوی پیشین کاخ سفید که به رفتار نامناسب با روزنامه‌نگاران معروف است، پس از مدتی کار در کاخ سفید از سمت خود استعفا کرد؛ زیرا ترامپ برخلاف میل او با آنتونی اسکاراموچی، سرمایه‌دار اهل نیویورک برای جایگاه مدیر ارتباطات کاخ سفید مذاکره کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(البته اسکاراموچی تنها 10 روز در این جایگاه دوام آورد و در نهایت سِمَت اسپایسر به سارا سندرز سپرده شد.)

کتاب اسپایسر «جلسه مشورت» نام دارد و قرار است جولای سال آینده میلادی توسط انتشارات «رگنری» وارد بازار کتاب شود.

دونالد ترامپ در انتخاب ریاست‌جمهوری سال گذشته آمریکا موفق شد نامزد دموکرات‌ها، هیلاری کلینتون را شکست دهد و پس از گرفتن سکان ریاست‌جمهوری آمریکا از دست باراک اوباما مورد حمله رسانه‌ها و افراد مختلف از جمله همکاران خود گرفت و کتاب‌های بسیار زیادی درباره او و رسوایی‌هایش نگاشته شد. کتاب اسپایسر نخستین کتابی خواهد بود که در حمایت از رئیس‌جمهور کنونی آمریکا نوشته می‌شود.

منبع: ایبنا

502

شون اسپایسر سخنگوی سابق کاخ سفید دونالد ترامپ انتشارات رگنری

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «آن روی دیگران» نوشته کئوتر ادیمی به تازگی با ترجمه آذر نورانی توسط نشر نیستان منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب روایتی از الجزایر معاصر است که بحران‌های اجتماعی و فرهنگی بسیاری را از سر گذرانده است.

کوثر عظیمی (کئوتر ادیمی) نویسنده معاصر الجزایری‌الاصل، در اولین داستانش از زندگی خانواده‌ای صحبت می‌کند که انگار فقط در سختی‌ها و تلخی‌های روزمرگی‌هایشان با هم شریک‌اند. در داستان پیش رو، هر شخصیت فرصت دارد بخشی از دغدغه‌هایش را برای خواننده بازگو و او را با خلوت خود همراه کند. تلاقی رخدادها و چندصدایی روایت‌ها از جذابیت‌های اصلی این رمان است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«… بابا ما را ول نکرده است. قرار است برگردد. برمی‌گردد. مامان می‌داند. برای همین جلوی پنجره منتظر می‌نشیند و دستش را در موهایم می‌کند. او برمی‌گردد و من دیگر موهای سفید نخواهم داشت. موهای سفید نبود باباست. آن‌ها روزهای بدون بابا هستند. همین‌که برگردد، موهای سفید هم می‌روند.»

این‌کتاب با ۷۲ صفحه و قیمت ۸۵ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 6090717 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها
  • کودتا در کاخ سفید/ تلاش‌های نافرجام برای برکناری سخنگوی دولت بایدن
  • انتشار ۳ نمایشنامه
  • کاخ سفید: آمریکا هیچ سامانه پاتریوتی برای اوکراین ندارد
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!
  • آمریکا: اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • استعفای سخنگوی آمریکا در اعتراض به سیاست‌های کاخ سفید علیه غزه