Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرایان-مشاور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: طرح مشارکت دولت در راه اندازی واحدهای تولیدی در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته تا کنون در ۱۰۰ روستا آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد خوارزمی در جلسه بررسی آخرین وضعیت طرح مشارکتی شرکت تعاونی توسعه و عمران آیسک با اشاره به این موضوع که طرح مشارکت مردم در راه‌اندازی واحدهای تولیدی در روستاها و مناطق محروم در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «مردم باید باید وارد کار تولید شوند» کلید خورده است، افزود: مردم باید باور کنند که می‌توانند یک تولید کننده موفق باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اجرای این طرح‌ها که در راستای اقتصاد مقاومتی است، موجب خودباوری اقتصادی، مردمی کردن اقتصاد و عدالت اقتصادی است.

وی بیان داشت:  طرح مشارکت دولت در راه اندازی واحدهای تولیدی درروستاها ومناطق کمتر توسعه یافته تاکنون در ۱۰۰روستای کشور شروع شده که تلاش می‌کنیم با رفع تنگناها و حمایت بیشتر شاهد به ثمر رسیدن این طرح‌ها باشیم.

وی تاکید کرد: هدف از این طرح سوق دادن فعالیت های تولیدی و صنعتی به سمت روستاها و مناطق محروم است.

۱۲ هزار میلیارد تومان برای حمایت از تولید و اشتغال در مناطق روستایی

وی ضمن برشمردن نمونه هایی از کارگاه های تولیدی احداث شده در مناطق مختلف از تداوم طرح حمایت از تولید واشتغال در مناطق روستایی کشور با اختصاص اعتبارات ۱۲ هزار میلیارد تومانی دولت خبرداد وافزود: همه ما در قبال بیکاری جوانان مسئول هستیم.

خوارزمی بر برند سازی تولیدات از همان ابتدای کار و استفاده از متخصصین تولید و بازاریابی تاکید کرد و افزود: با هر مسئولی که در راستای راه اندازی این طرح سنگ اندازی کند بشدت برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد: به محض راه اندازی مجتمع در آیسک، زمین وتجهیزات آن به عنوان وثیقه مورد قبول بانک قرار می‌گیرد و کارت یارانه مردم آزاد می‌گردد و از این لحاظ نگرانی وجود ندارد.

مشاور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری بر توجه ویژه به بحث اشتغال در بخش آیسک تاکید و آمادگی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری را برای هرگونه حمایت از طرح های مشارکتی در ایجاد واحدهای تولیدی  اعلام کرد.

 گفتنی است: شرکت تعاونی توسعه و عمران تدبیر امید آیسک اولین شرکت در خراسان جنوبی است که مطابق با ابلاغیه دولت در طرح مشارکت مردم در توسعه و راه اندازی واحدهای تولیدی مستقر در روستاها شکل گرفت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۹۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

کارگران از ارزشمندترین و سودمندترین اقشار جامعه هستند که نقش به سزایی در پیشبرد اهداف تولیدی و اقتصادی کشور دارند.این قشر از جامعه با حداقل توقعها و سطوح حقوقی همواره برای چرخاندن چرخهای واحدهای تولیدی و صنعتی و کارخانه ها در تلاش و تکاپویی وصف ناپذیر و خستگی ناپذیر هستند.این گزارش تصویری به مناسبت روز جهانی کار و کارگر بخش کوچکی از تلاش این غیور مردان و زنان را در واحدهای تولیدی و صنعتی استان همدان را به تصویر کشیده است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077408 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • موفقیت واحدهای تولیدی در گرو کارگران ماهر و پرتلاش آن است
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود