Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@16:06:09 GMT

جزئیات کیف مخفی شده یاران احمدی نژاد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۶۸۷۰

جزئیات کیف مخفی شده یاران احمدی نژاد

در روزهای اخیر، خبری در فضای رسانه‌ای کشور منتشر شده که در آن به کشف یک کیف حاوی دلار، یورو، سکه، اوراق مشارکت و دفترچه حساب پس‌انداز که متعلق به یکی از بست نشینان، اشاره شده است. ناطقان: در روزهای اخیر، خبری در فضای رسانه‌ای کشور  منتشر شده که در آن به کشف یک کیف حاوی دلار، یورو، سکه، اوراق مشارکت و دفترچه حساب پس‌انداز که متعلق به یکی از بست نشینان، اشاره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش عصرخبر، محمدعلی پور مختار نماینده مجلس شورای اسلامی از جمله افرادی است که خبر از محتویات کیف متعلق به یکی از بست نشینان داده و خطاب به وی گفته است:" جریان ۲ میلیارد تومان پولی که در صندوق امانات بانک ملی گذاشته بودی، چه بوده و چرا برای مردم در این باره توضیحی نمی دهی؟"
رئیس سابق کمیسیون اصل نود قانون اساسی همچنین گفته است: "جنابعالی برای پس گرفتن کیفی که در صندوق امانات بانک ملی به امانت گذاشته بودی، نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه نوشته‌ای. برای تنویر افکار عمومی لطفا متن آن نامه را خودتان منتشر کنید."
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در ادامه از ارزش محتویات این کیف گفته و افزوده است:" ارزش ریالی محتویات کیف در سال 90، دو میلیارد و دویست میلیون تومان بوده، اما امروز با توجه به افزایش قیمت ارز ر و سکه ، قیمت این کیف افزایش قابل توجهی پیدا کرده است."
به گزارش عصرخبر، اگرچه این بست نشین تاکنون پاسخ شفاف و روشنی درباره ادعای مطرح‌شده از سوی عضو کمیسیون حقوقی مجلس و رئیس سابق کمیسیون اصل نود، ارائه نکرده است، اما باگذشت چند هفته از این چالش رسانه‌ای، تصاویری از محتویات کیف منتسب به این بست نشین به دست ما رسیده است. 


 
بر اساس تصاویر ، محتویات کیف به شرح ذیل است:1- دفترچه پس‌انداز چهارمیلیاردی با سود 23 درصد2- اوراق مشارکت صدها میلیون ریالی مسکن مهر3- اوراق مشارکت صدها میلیون ریالی پارس جنوبی4- هزاران دلار آمریکا5- ده‌ها هزار یورو6- بیش از صد سکه طلا7- ده ها کارت هدیه متعلق به نهاد ریاست جمهوری
امید است که این بست نشین، پاسخ دهد این اموال را چگونه و از کجا جمع آوری کرده است؟
منبع: عصر خبر برچسب ها: بست نشین ، محمدعلی پور مختار ، عکس ، قوه قضائیه

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۶۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با حافظ : کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟

یاری اندر کس نمی‌بینیم یاران را چه شد؟ دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد؟   آب حیوان تیره گون شد خضر فَرُّخ پِی کجاست خون چکید از شاخِ گل بادِ بهاران را چه شد؟   کس نمی‌گوید که یاری داشت حقِّ دوستی حق شناسان را چه حال افتاد یاران را چه شد؟   لعلی از کانِ مُروّت برنیامد سال‌هاست تابش خورشید و سعی باد و باران را چه شد؟   شهرِ یاران بود و خاکِ مهربانان این دیار مهربانی کی سر آمد شهریاران را چه شد؟   گویِ توفیق و کرامت در میان افکنده‌اند کس به میدان در نمی‌آید سواران را چه شد؟   صدهزاران گل شکفت و بانگِ مرغی برنخاست عندلیبان را چه پیش آمد هَزاران را چه شد؟   زهره سازی خوش نمی‌سازد مگر عودش بسوخت؟ کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟   حافظ اسرارِ الهی کَس نمی‌داند، خموش از که می‌پرسی که دورِ روزگاران را چه شد؟ کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • (عکس) محتویات عجیب یک صندوق قدیمی در کشتی غرق‌شده
  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • امروز با حافظ : کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟