Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد: امنیت به صورت کامل در استان و بخصوص در مناطق زلزله زده برقرار است و هیچ مشکلی در این زمینه احساس نمی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" گفت: مشکلی که بخواهد مخل امنیت باشد تا الان نداشتیم و امنیت مطلوب کاملا فراهم است و از این نظر جای دغدغه و نگرانی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وضعیت استان به صورت مرتب زیر کنترل پلیس است و تاکنون موردی که امنیت استان را به خطر بیاندازد، نداشته ایم.

پلیس حضور پررنگی در مناطق زلزله زده دارد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه حضور پلیس بعد از گذشت یک ماه از وقوع زلزله در مناطق زلزله زده همچنان پر رنگ است، گفت: برای جلوگیری از بروز مشکلات و انحراف ها در همه قسمت ها حضور پررنگی داریم اکنون یگان ویژه استان کرمانشاه و یک‌ گردان کمکی از چند استان نیز در این مناطق حضور دارند.

سردار امان اللهی اظهار کرد: اکنون ۲۵ ایستگاه پلیس و ۱۲۰ گشت های خودرویی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه فعال است و منطقه را زیر نظر دارند.  

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی ها در شبکه های اجتماعی موضوعات را وارونه جلوه می دادند افزود: تعریف برخی افراد از امنیت و ناامنی درست نیست و ما این مواردی که منتشر می شد را بررسی می کردیم که واقعا صحت نداشت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، شناسایی جانباختگان زلزله و احراز هویت آنها توسط پلیس را از دیگر اقدام های نیروی انتظامی در زلزله اخیر عنوان کرد و گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر با استفاده از ۲ تیم ‌سگ های جسد یاب و سه تیم تشخیص هویت به شناسایی جانبختگان کمک کردیم.

وی یادآوری کرد: نیروی انتظامی در سطح بسیار بالایی با بسیج تمام ‌نیرو و امکانات و به صورت ویژه در منطقه حضور پیدا کرد و این حضور همچنان ادامه دارد.  

به گفته وی، فرمانده ناجا ۲ بار و جانشین فرماندهی ناجا و معاونان و روسای پلیس های تخصصی نیز یک هفته در استان حضور پیدا کردند.

وی ارائه خدمات پلیس به مردم در مناطق زلزله زده را در حالی دانست که برخی از ماموران انتظامی و خانواده هایشان نیز آسیب دیده بود به صورتی که ۲ تن از پرسنل انتظامی در سرپل ذهاب جان خود را از دست دادند.

به گفته  این مسئول، همچنین ۳۸ ساختمان و مقر انتظامی در مناطق زلزله زده از ۱۰ تا ۱۰۰ درصد آسیب دیدند اما در کانکس به مردم خدمات می دادیم و خدمات رسانی را متوقف نکردیم.

امان اللهی گفت: بهداری نیروی انتظامی نیز در مناطق زلزله زده حضور داشت و خدمات درمانی را ارائه می کرد و همچنین پنج تیم روانشناسی برای ارائه خدمات مددکاری و روانشناسی به این مناطق اعزام شد.

بازپس گیری اراضی ملی در هرسین 

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از کشف و باز پس گیری اراضی ملی به مساحت ۷ هزار و ۳۸۰ مترمربع در این شهرستان خبرداد.  

سرهنگ "نعمتعلی شکری" در این رابطه گفت: در پی اعلام شکایت اداره منابع طبیعی شهرستان مبنی بر اینکه فردی اقدام به تصرف اراضی ملی به مساحت ۷ هزار و ۳۸۰ مترمربع کرده است، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم اراضی مورد نظر را آزادسازی و یک متهم را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه توضیح داد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش زمین های آزاد سازی شده، بیش از ۴۰۰ میلیون ریال است.

سرهنگ شکری با بیان اینکه متهم به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده است، گفت: مردم گزارش های خود در این زمینه را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری اعضای باند سرقت قطعات خودرو 

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه گفت: اعضای باند ۵ نفره سرقت قطعات خودرو در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.  

سرهنگ "بهروز فخری" اظهارداشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو با شگردهای مشابه رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی اعضای یک باند پنج نفره که در زمینه سرقت قطعات خودرو فعالیت داشتند را شناسایی و آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه عنوان کرد: متهمان پس از انجام تحقیقات تخصصی به ۱۵ فقره سرقت قطعات خودرو و یک فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

سرهنگ فخری با تاکید بر مبارزه جدی پلیس با سارقان، یادآور شد: متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و سپس روانه زندان شدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۰۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • تجلیل ساوجی‌ها از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد