Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: بسیج موجب برکت بوده و این برکت در عرصه مقابله با استعمارگران و کمک به مستضعفان مشاهده شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، سردار محمدحسین بابایی در مراسم تقدیر از گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی مازندران در رامسر، اظهار کرد: اگر قبل از انقلاب در نقاط پراکنده امامزاده‌هایی داشتیم که این امامزادگان محور معنویت بودند، بعد انقلاب با این برکت عظیم الهی، امامزادگان عشق تکثیر شدند و در هر نقطه حجت بر ما تمام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: شهدا به عنوان نورافکن مسیر را به ما نشان می‌دهند و یکی از بهترین راه‌هایی که شهدا برکتشان را ارزانی می‌دارند دانشگاه‌های ماست و امروزه در همه دانشگاه‌ها مشعل‌های معنویت وجود دارد که خواسته یا ناخواسته در مغناطیس معنوی شهدا قرار گرفته و آثار وضعی دارند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: بسیج موجب برکت است و این برکت در عرصه مقابله با استعمارگران و کمک به مستضعفان مشاهده شده است.

بابایی با درود به شهدای مدافع حرم، گفت: یک شهید مدافع حرم از آمل در راه است که در چند روز آینده تشییع می‌شود. پاسدار شهید قره محمدی از تکاوران نیروی زمینی است که به شهادت رسید.

وی اضافه کرد: تکویری‌ها در سوریه هستند و انسجام تشکیلاتی آنها از هم پاشیده ولی درگیری‌ها همچنان ادامه دارد که با رزم رزمندگان اسلام شکست نهایی خواهند خورد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه اگر روندها و برنامه‌های آمریکا از اول انقلاب تا امروز لیست شود، همیشه شکست خورده‌اند و هر برنامه‌ای که می‌توانست یک دولت مقتدر را زمین بزند خلاف آن شد و ما پیروز شدیم، خاطرنشان کرد: حرکت جهادی توسط دانشجویان با انگیزه شروع شد و برنامه‌ریزی کردند و آن نهاد شکوفا و این گروه‌ها تبدیل به قرارگاه شد که به‌صورت جامع کار می‌کنند.

بابایی بیان کرد: مقام معظم رهبری از سپاه خواست هزار نقطه آباد در ایران ایجاد کند و سپاه فرمایشات رهبر را در قالب مطالعه در دستور کار قرار داد که هر سپاه و استانی تعدادی دهستان که ضریب محرومیت بالایی دارند انتخاب کنند که در استان مازندران ضریب محرومیتی هشت داریم که قرارگاه پیشرفت و آبادانی تشکیل شد که مطالعات کاملی از وضعیت روستاهای دهستان‌ها داشته باشد و پنج کارگروه مختلف تشکیل شد و در مدت چهار سال قرارگاه توسط گروه‌های جهادی و دستگاه‌های دولتی چشم‌اندازی تعریف کنند که روستاها به مناطق جذب نیروهای کار تبدیل شوند و مهاجرت معکوس با اشتغال و سلامت رواج پیدا کند.

وی افزود: سه دهستان در استان مازندران تشکیل و در دهستان سه‌هزار خرم‌آباد، پشت‌کوه ساری و شهدای بهشهر کار شروع و در بخش عمرانی ۱۸ پروژه مصوب اجرایی شد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در پایان گفت: در بخش عمرانی اقدامات انجام شد و در بخش سلامت، بسیج جامعه پزشکی با تربیت نیروها و اصلاح تغذیه و جلوگیری از بیماری‌ها عملیاتی شده است.   انتهای پیام/  

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۱۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود

فرماندار شهرستان تبریز گفت: به حرکت درآمدن چرخه تولید در واحدهای تولیدی این شهرستان، موجب رونق اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و فعال شدن نیروی انسانی و کاهش بیکاری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ همزمان با آغاز هفته کارگر از چندین واحد تولیدی شهرستان تبریز بازدید کرد.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید اظهار کرد: به حرکت درآمدن چرخه تولید در واحدهای تولیدی این شهرستان، موجب رونق اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و فعال شدن نیروی انسانی و کاهش بیکاری می‌شود.

فرماندار شهرستان تبریز ضمن تبریک هفته کارگر به کارگران این مجموعه عنوان کرد: ارتقای کمیت و کیفیت محصولات تولیدی، بهره گرفتن از علم و تجربه اندوزی، برخورداری از دانش فنی و نیروی متخصص متناسب با ورود فناوری‌های جدید، داشتن خلاقیت، شناخت از بازارهای جدید و سیاست‌های ورود به آن‌ها و توجه به سلیقه مشتری، لازمه دستیابی به موفقیت بیشتر در عرصه توسعه فعالیت‌های اقتصادی است.

فاتح در ادامه به بررسی مسائل و مشکلات موجود در این کارخانه پرداخت و در راستای حل و رفع مشکلات موجود دستورات لازم را ابلاغ کرد.

کد خبر 748801

دیگر خبرها

  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • دشمن در تلاش است موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کند