Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بهزاد عارف روز پنجشنبه در آیین ارسال محموله خرمای 10 تنی به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه افزود: این دومین محموله خرمای ریگان است که به منطقه زلزله زده کرمانشاه ارسال می شود.
وی ادامه داد: در نخستین محموله نیز پنج تن خرما از نخلداران ریگانی به منطقه زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: در این محموله بیش از 150 جفت کفش، 180 دست لباس گرم و 30 تخته پتوی اهدایی شهروندان ریگانی نیز به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال می شود.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان از جمع آوری 60 میلیون ریال کمک های مردمی این شهرستان به زلزله زدگان کرمانشاه خبر داد و افزود: جمعیت هلال احمر این شهرستان آمادگی جمع آوری کمک های مردمی برای ارسال به زلزله زدگان غرب کشور را دارد.
کشاورزان ریگانی در اقدامی خودجوش خرمای با کیفیت و مرغوب خود را به زلزله زدگان کرمانشاه اهدا کردند.
شهرستان ریگان یکی از شهرستان های محروم کرمان است که تا مرکز این استان 285 کیلومتر فاصله دارد.
زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبانماه 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 33.9 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
کانون این زمین لرزه جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده زیان ها و آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده است.
مردم کرمان و دستگاه های امدادرسان تاکنون چندین مرحله کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به مناطق زلزله زده ارسال کرده اند.
خبرنگاران: موسی ملائیان و حامد سالاری ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7449/7420/3029

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود

مجید نامجو روز چهارشنبه در دیدار با استاندار کرمانشاه در استانداری از وی خواست تا زمین هزار و ۱۷۵ متری کشتارگاه در مرز خسروی را برای ارائه خدمات بهتر در اختیار ستاد عتبات عالیات قرار دهد.

وی افزود: سال گذشته حدود ۲ هزار کامیون از مرز خسروی عبور کرد که برای تسریع در روند ترخیص این کامیون ها نیاز است استانداری زمین دیگری را در اختیار ستاد عتبات عالیات قرار دهد.

نامجو تاکید کرد: مرز خسروی می تواند مرکز ثقل انتقال زائران اربعین در کشور باشد و به مرز اول کشور تبدیل شود و باید خودمان را برای انتقال یک و نیم میلیون زائر از این مرز آماده کنیم.

وی همچنین از استاندار کرمانشاه خواست تا سند ساختمان ستاد عتبات واقع در محله نوبهار این شهر را به ستاد واگذار کند.

در این جلسه علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه نیز گفت: متاسفانه در اربعین سال گذشته نتوانستیم روی بسیاری از موکب هایی که در مرز خسروی مستقر شده بودند حساب باز کنیم.

وی افزود: ما برای اسکان و تردد زوار مشکل داشتیم و مواکب مردمی که باید از بار مشکلات بر می داشتند چالش ایجاد کرده بودند و هیچ موکبی خدمات نمی داد و فقط می توانستیم به زوار آب بدهیم.

شعبانی تصریح کرد: نیاز است برای موکب ها طراحی جدیدی داشته باشیم تا موکب ضعیف نداشته باشیم برای همین بهتر از به جای ۱۰۰ موکب ضعیف ۱۰ موکب قوی ایجاد شود.

وی در خصوص زمین کشتارگاه در مرز خسروی نیز گفت: این زمین محدود است و قابل توسعه نیست و آنقدر کوچک است که نمی توان به عنوان قرارگاه و اسکان از آن استفاده کرد در حالی که بهتر است ستاد عتبات عالیات طرحی را اجرا کند که قابلیت توسعه در آینده داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • آغاز بارش های شدید و سیلابی در بیشتر مناطق کشور
  • برداشت گندم از مزارع کرمانشاه آغاز شد
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • رد رشوه از سوی مامور وظیفه شناس فراجا در ریگان
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • وزیر کشور: اقدامات استان کرمان در ایجاد زنجیره ارزش قابل توجه است
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود