Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت:کارگاه آموزشی، فرهنگ عفاف و حجاب و صیانت از حریم عمومی برای بانوان فرهیخته و مُبلغات به صورت هفتگی در قزوین برگزار می شود.

بتول نظری پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کارگاه آموزشی «فرهنگ عفاف و حجاب و صیانت از حریم عمومی» به میزان ۱۶ ساعت در روزهای پنجشنبه به مدت چهار هفته برای اجرا برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آگاهی بخشی و ارتقاء توانمندیهای بانوان فرهیخته و مُبلغات، ارتباط بین عفاف و حجاب، سلامت و آرامش جامعه و بررسی ریشه های تربیت خانوادگی و الگوهای رفتاری در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب از جمله اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی است.

نظری پور بیان کرد: این کارگاه با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت الهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان برگزار می شود و در پایان این دوره گواهی پایان دوره آموزشی با موضوع «فرهنگ عفاف و حجاب و صیانت از حریم عمومی» به فراگیران اعطا می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ذوالفقار جبرائیلی ظهر یک شنبه در جمع کارکنان و خانواده‌های یگان پدافند شمالغرب کشور در تبریز اظهار کرد: حجاب و عفاف نماد ارزشمند دین مبین اسلام و یک فرهنگ ارزشی و ملی در جامعه ایرانی است.

وی با بیان اینکه دشمنانِ ارزش‌های الهی و دینی با رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه به دنبال آسیب به بنیان خانواده هستند افزود: فرهنگ عفاف و حجاب علاوه بر یک مقوله ارزشی و اجتماعی از ملزومات قانونی کشور است که رعایت آن برای تک تک اقشار جامعه ضروری و لازم الاجراست.

حجت الاسلام جبرائیلی با تاکید بر لزوم پاسداشت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، گفت: حجاب و عفاف نماد اسلامیت جامعه، تکریم مقام زن، نشانه حرمت و ارزش انسانیت و بلوغ عقلانی شهروندان جامعه اسلامی است.

وی تصریح کرد: یکی از پایه‌ها و اساس جامعه ایرانی نهاد خانواده است که دشمنان با ابزار و ساز و کارهای گوناگون می‌خواهند این بنیان مستحکم را کم رنگ و از بین ببرند.

کد خبر 6091059

دیگر خبرها

  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • یاری شهروندان به پلیس در اجرای قانون حجاب
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • حمایت نمازگزاران خرم آبادی از اجرای طرح نورفراجا
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد