Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات پایگاه دریابانی کیش از کشف بیش از هشت هزار لیتر سوخت قاچاق از شناور صیادی در نقطه صفر مرزی خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کیش پرس؛ سید حامد موسوی،معاون عملیات پایگاه دریابانی کیش درجمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در راستای مبارزه با قاچاق کالا، یک اکیپ از عوامل گشت دریایی ناوگروه شناوری دریابانان کیش در نقطه صفر مرزی موفق به کشف هشت هزار لیتر سوخت قاچاق شدند، اظهار کرد:  اکیپ اعزامی گشت ناو گروه شناوری دریابانان کیش در جهت انجام گشت دریایی به نقطه صفر مرزی اعزام شدند که به یک فروند لنج صیادی که در حال گذر از مرز بود مشکوک شده و پس از بررسی های اولیه شناور مذکور، در یخچال هایی که برای نگهداری ماهی استفاده می شد  مقدار قابل توجهی سوخت گازوئیل مشاهده و با توجه به محرز شدن سوخت قاچاق و بررسی دقیق تر از این شناور، تعداد چهار مخزن پر از گازوئیل در شناور کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات پایگاه دریابانی کیش با اشاره به دستگیری 9 خدمه این شناور که دو نفر از آنها اتباع غیرمجاز بنگالی بودند، افزود: در این عملیات هشت هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق و یک تن ماهی کشف و ضبط شد و شناور مذکور جهت سیر مراحل قانونی به اسکله بندرگاه کیش منتقل و پرونده ای در این خصوص تشکیل و تحویل پلیس آگاهی شد.

وی بیان کرد: طی اظهارات ناخدای لنج صیادی متخلف سوخت گازوئیل و ماهی های صید شده را از سایر شناورها جمع آوری و قصد فروش در آن طرف مرزهای آبی را داشته است.

معاون عملیات پایگاه دریابانی کیش پدیده قاچاق را یک عمل خلاف شرع و ضربه به اقتصاد، هویت ملی و برنامه ریزی کشور دانست و خاطر نشان کرد: اگر امروز در مرزها با این پدیده به شدت مقابله نشود، زمینه ساز تضعیف تولید داخلی و ترویج اشتغال ناسالم خواهد بود .

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۳۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شناسایی و توقیف یک دستگاه خودوری سمند تاکسی حامل سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا شائینی ۱۸ اردیبهشت‌ماه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه قلعه نو خرقان این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سمند تاکسی شوتی مشکوک شده و دستور توقف دادند. 

وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه، خودرو تاکسی را که از استان گلستان عازم یکی از استان‌های جنوبی کشور بود را متوقف و در بازرسی از آن ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ارزش این محموله قاچاق کشف شده را ۶۰۰ میلیون ریال عنوان کرده و اظهار داشت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر که پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک

دیگر خبرها

  • کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در بویین میاندشت
  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق
  • ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی
  • کشف دو محموله سوخت قاچاق در خوزستان
  • انهدام 237 شناور حامل گازوئیل قاچاق و کشف 3.7 میلیون لیتر سوخت در هرمزگان
  • کشف بیش از ۱۲۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان
  • کشف بیش از ۳میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزها از ابتدای سال تاکنون
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان