Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-30@10:14:43 GMT

خودروساز فرانسوی صاحب رسانه می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۵۳۶۰۷

خودروساز فرانسوی صاحب رسانه می شود

تین‌نیوز |  خودروساز فرانسوی رنو، با خرید بخشی از سهام گروه رسانه ای سوفیا، وارد عرصه رسانه می شود.   به گزارش خودروکار، شرکت خودروسازی رنو با اعلام این که 40 درصد از سهام گروه رسانه ای سوفیا را خریداری کرده، رسما وارد دنیای رسانه شد.    گروه سوفیا ناشر مجلات معتبر و مطرحی مانند Challenges،  Historia  و   Sciences et Avenir متعلق به فردی به نام « کلود پردرسل » است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مجلات هفتگی Challenges و  Sience et Avenir  به ترتیب با 206 هزار نسخه و 236 هزار نسخه دو زیر مجموعه بزرگ این گروه هستند.    کلود پردریل ، روزنامه نگار 91 ساله درباره پیوست رنو و شریک شدن او با گروه رسانه ای سوفیا می گوید : « از پیوستن رنو به سوفیا که در راستای استراتژی های ما بود، بسیار خوشحالیم. گروه سوفیا در نظر داشت ضمن توسعه کسب و کار خود در زمینه رسانه، در حوزه دیجیتال و رویداد های مربوط به آن نیز پیشرفت کند.» او همچنین در ادامه گفت که رنو با سرمایه گذاری 5 میلیون یورویی، بدهی های گروه سوفیا را پرداخت خواهد کرد.    قصد رنو هم از ورود به دنیای رسانه، و رونق بخشیدن به این حوزه، این است که بیشتر از گذشته توانایی تعامل با مشتریان، رانندگان و کاربران خودروهای خودران و هوشمند را داشته باشد و بتواند در راستای تامین محتوای سازگار با حوزه خود و تکنولوژی خودروهای خودران، به رسانه کمک کند.    کارلوس گون ، دراین باره می گوید :« این پروژه به طور کامل با استراتژی های رنو در جهت ارائه خدمات جدید مربوط به خودروهای خودران، ارتقای کیفیت محصولات و بهبود تجربه مشتریان همخوانی دارد». کارلوس گون همچنین تاکید کرده است که این استراتژی جهانی خواهد بود. 

 

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۳۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه خبرنگاران نوشت: علی آبادی درباره صادرات خودرو به آفریقا گفت: در خودرو هر چقدر هم خودمان به خود انتقاد وارد کنیم اما نامدار هستیم زیرا تولیدکننده ایم. پارسال بالغ بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار خودرو تولید شد و امسال این عدد بیشتر خواهد شد.

علی آبادی تاکید کرد: امروز خودرو تبدیل به کالای سرمایه‌ای شده بنابراین باید در این حوزه جهش تولید رخ دهد تا خودرو ماهیت سرمایه‌ای خود را از دست دهد و اگر کسی خودرویی خرید در پارکینگ گذاشت بداند که این خودرو دیگر حالت سرمایه برای او ندارد.

وی افزود: هم کشورهای آفریقایی و همسایه و هم برخی از کشورهای اروپایی طالب خرید خودروی ایرانی هستند.

علی آبادی تصریح کرد: واردات و صادرات مکمل هم هستند و حتی اگر به اندازه دنیا هم تولید کنیم باید واردات انجام شود. ما در حوزه خودرو نیاز به تنوع داریم منتهی برای حمایت از ساخت داخل مقرراتی می‌گذاریم. در حوزه خودرو در آستانه رقابت با دنیا باید قرار گیریم نه در رقابت با خودمان. اگر خودمان را به این رقابت‌ها نرسانیم شکست می‌خوریم و همین چیزهایی را که هم داریم از دست می‌دهیم.

وی تاکید کرد: هر کالایی که نتواند صادر شود یعنی برنامه در آن حوزه جامع نیست.

کد خبر 847863 برچسب‌ها خبر مهم خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • در نمایشگاه امسال خودروی پکن خبری از خودروهای بنزینی نیست
  • بررسی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در برنامه رادیویی سوفیا
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج
  • برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند
  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا