Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@14:42:41 GMT

توسعه متوازن در کشور اتفاق نیافتاده است

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۵۳۸۴۷

توسعه متوازن در کشور اتفاق نیافتاده است

مشهد- مشاور امور اجتماعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مشکل اساسی در کشور این است که به توسعه متوازن دست نیافته ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، پروین داداندیش بعدازظهر پنجشنبه در همایش سراسری جوان، نقش آفرینی و مسئولیت پذیری که در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد اظهار کرد: این گردهمایی سراسری یک تجربه خوبی بود و یکی از اهداف آن، کادر سازی و آموزش است تا مرام و منش حزب را به اعضا بشناسند تا در آینده سیاستمداران اعتدالی خوب تربیت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: حدود دو دهه است که حزب اعتدال توسعه شکل گرفته و با این چالش که این گفتمان است یا روش مواجه هستیم. 

مشاور امور اجتماعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همه فکر می کنند برای کسب قدرت دور هم جمع شده ایم که تفکر درستی نیست. بلکه قدرت برای به دست آوردن فرصت و آن مرام ها است و برای رسیدن به اهدافمان یک سری فعالیت ها را در دستور کار قرار داده ایم. 

وی تصریح کرد: در حزب اعتدال توسعه به دنبال این هستیم که چگونه همکاری را گسترش دهیم تا به هدف عالی حزب که توسعه متوازن و ملی است، دست یابیم.‌ در این مسیر نباید دچار تندروی باشیم چون این تند روی ها پاسخگو نخواهد بود. 

داداندیش ابراز کرد: این سوال همیشه مطرح است که توسعه سیاسی مقدم است یا توسعه اقتصادی؟.ما معتقدیم که این موارد همزمان باید رشد کنند و یکی از مشکلات اساسی کشورمان این است که به توسعه متوازن دست نیافته ایم. سوال دیگر این است که اعتدال چیست؟ و باید گفت اعتدال روش نیست. 

وی تاکید کرد: نسل جوان باید قانون‌گرا شود و نقطه ضعف ایرانیان قانون گریز و فرد گرا بودن است که برای رفع این مشکلات باید رفتار اعتدالی را تمرین کنیم. 

مشاور امور اجتماعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص ضرورت های اعتدال گفت: شناخت اعتدال، قانون‌گرایی، هم‌افزایی و همکاری جمعی، پرهیز از رفتارهای افراطی و تفریطی این ضرورت ها را تشکیل می دهند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۳۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند

ایسنا/هرمزگان فرماندار شهرستان میناب گفت: راه اندازی فرودگاه برای توسعه شهرستان میناب به عنوان دروازه طلایی سواحل مکران کمک خواهد کرد و باید برای توسعه آن به همه ضرورت‌های مغفول مانده توجه کرد.

محمد رادمهر در نشست با رئیس سازمان هواپیمایی کشور راه اندازی فرودگاه در این شهرستان را ضروری دانست و در خصوص ضرورت احداث فرودگاه در میناب  پیرو دستور استاندار هرمزگان و جزئیات این دیدار افزود: در این نشست مقرر شد بزودی مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی کارشناسان این سازمان به شهرستان میناب عزیمت کرده و اقدامات فنی فرودگاه جدید مورد بررسی قرار گیرد. 

رادمهر گفت: راه اندازی فرودگاه در میناب به توسعه این شهرستان به‌عنوان دروازه مکران به خصوص در حوزه اشتغالزایی و اقتصادی کمک شایانی خواهد کرد و امیدواریم با همکاری و همراهی سازمان هواپیمایی کشور و با حمایت‌های استاندار محترم این امر مهم که جزء مطالبه اصلی مردم نیز است، تحقق یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری توسط پتروشیمی‌ها
  • توسعه بازار بین المللی محصولات دانش بنیان‌ها
  • سخنگوی سپاه : در عملیات «وعده صادق» ۱۰ کشور به اسرائیل کمک پدافندی کردند / هیچ کشوری نمی‌خواست ما در این اتفاق موفق شویم
  • تولید گوجه فرنگی به ۳۰۰ هزار تن می‌رسد
  • تلاشگران ذوب آهن اصفهان مغز متفکر برای جهش تولید هستند
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • معاون وزیر راه: ۴۷۵ نقطه پرتصادف در راههای کشور داریم
  • هدف‌گذاری شورای ششم برای توسعه متوازن شهر مشهد