Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسفندیار نظری در تجلیل از همکاران و دانش‌آموزان مسابقات و جشنواره‌های علمی و عملی و معلمان پژوهنده در اردوگاه دانش‌آموزی بادله اظهار کرد: کیفیت یادگیری و تربیت همه جانبه دانش‌آموزان نیازمند توجه به ابعاد مختلف و اجرای مطلوب برنامه درسی است.


وی با بیان اینکه زیربنایی همه یادگیری‌ها زبان‌آموزی و کسب مهارت خواندن است، افزود: پژوهش و ایجاد فرصت‌ها و تجارب علمی و عملی دانش‌آموزان از مهم‌ترین جلوه‌های اجرای برنامه درسی مدرسه به عنوان کانون اصلی تعلیم و تربیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون متوسطه آموزش و پرورش استان مازندران تصریح کرد: دانش‌آموزان بدون فعالیت کردن محتوا نمی‌توانند در یادگیری درگیر شوند و فعالیت‌های آموزشی شرایط بهتری برای بروز استعدادهای دانش‌آموزان فراهم می‌کند.


نظری خاطرنشان کرد: امروزه افرادی باسواد شناخته می‌شوند که که خوب نگاه، فکر و توانایی‌های لازم تجزیه و تحلیل موقعیت‌های مختلف زندگی را داشته باشند.


این مسؤول افزود: از شروع سند تحول بنیادین 10 سال می‌گذرد و باید این امر مهم تحقق پیدا کند که در افق ۱۴۰۴ در راستای توسعه متوازن، کیفیت و بخشی و پژوهش محوری باید دانش‌آموزی تربیت کند که فعال، خلاق، پژوهشگر و نوآور باشد.


معاون متوسطه آموزش و پرورش استان مازندران با بیان اینکه دانش‌آموزان مازندرانی در بخش پژوهش‌محوری رتبه چهارم کشوری را دارند، افزود: هشت طرح به جشنواره خوارزمی راه یافته که منتظر جواب وزارت علوم هستیم.


نظری کسب مقام دومی در هشتمین المپیاد کشوری، کسب مقام در دو سال متوالی در مسابقات آزمایشگاهی و کسب رتبه اول نوآوری‌های آموزشی کشور را از جمله رتبه های کسب شده در استان معرفی کرد.


وی تصریح کرد: از مجموع ۴۰ هزار دانش‌آموز متوسطه ۸ هزار و ۳۳۲ نفر در المپیاد سلول‌های بنیادین شرکت کردند که ۱۲ نفر به مرحله پایانی راه یافتند و مدال‌های طلا، نقره و برنز را کسب کردند.

این مسؤول یاداور شد: مازندران در جشنواره دریا رتبه دوم کشور را کسب کرد که این جشنواره در راستای ربات‌های دریایی بوده و این طرح مورد توجه دانشگاه مالک اشتر قرار گرفته است.


نظری عنوان کرد: نخستین پایلوت در زمینه زیست فناوری و بیوتکنولوژی در شهرستان آمل در انستیتو پاستور کشور مشغول فعالیت است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۴۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۰ مدرسه با ۴۲ هزار دانش‌آموز در این شهرستان فعال است، ادامه داد: نگاه عدالت‌محوری در روستای دردوی خواف که تنها ۲ دانش‌آموز دارد نیز وجود دارد.

روح اله غلام‌پور سدهی افزود: در آموزش و پرورش شهرستان خواف بعد از ۱۰ سال شیر رایگان به دانش‌آموزان ارائه شد و این طرح که با استقبال دانش‌آموزان و اولیای آنها روبرو شده است، در راستای ارتقای سلامت و تغذیه دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه در دوسال گذشته ۱۵۷ کلاس درس در قالب ۴۰ مدرسه به بهره برداری رسیده است، بیان داشت: در این شهرستان ۲۳۳ تفاهم نامه خیران مردمی و ۶۰ تفاهم نامه شرکت‌های صنعتی و معدنی به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • تشریح جزئیات جهش تحصیلی دانش‌آموزان
  • راهی جدید برای پیشگیری و درمان بیماری‌های روده
  • کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب
  • ترک تحصیل ۱۵ درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی در دوره متوسط دوم
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از دانش آموزان برتر یزدی
  • سبک بازی‌محور؛ افقی نو در حوزه آموزش دانش‌آموزان