Web Analytics Made Easy - Statcounter

شوش - ایرنا - استاندار خوزستان گفت:مدیرانی که نتوانند همگام با روند توسعه و پیشرفت استان گام بردارند با احترام از چرخه مدیریت حذف می شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا غلامرضا شریعتی عصر پنجشنبه در حاشیه آئین آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح شوش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خوزستان نیازمند حرکتی شتابان است افزود:هر جا احساس شود مدیری از روند سرمایه گذاری و توسعه استان بازمانده ، فرد با انرژی و با انگیزه ای جایگزین وی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی سیاست دولت تدبیر و امید را استفاده از نیروهای جوان چه آقا و چه خانم در پست های مدیریتی دانست و گفت:استفاده از نیروهای جوان و با انگیزه در دستور کار قرار گرفته است.
استاندار خوزستان با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در استان اظهار کرد: با حذف موانع روند سرمایه گذاری در خوزستان شتاب می گیرد.
به گزارش ایرنا شریعتی همچنین در آیین راه اندازی کارخانه قند شمال خوزستان گفت:این کارخانه در شرایطی کسی امیدی به بازسازی و احیای مجدد آن نداشت با تلاش جمعی و در اقدامی جهادی پس از 15 سال توقف مجددا راه اندازی شد.
وی گفت:راه اندازی مجدد کارخانه قند شمال خوزستان امنیت روانی بین مردم شمال خوزستان ایجاد کرد چرا که مردم منطقه تعطیلی کارخانه قند در 15 سال پیش را نیز بی تدبیری مسئولان دانستند.
استاندار خوزستان ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی ، رعایت تناوب کشت و جلوگیری از انتقال محصول چغندرقند خوزستان به استان های دیگر را از جمله مزایای راه اندازی مجدد این کارخانه برشمرد.
فرماندار شوش نیز راه اندازی مجدد کارخانه قند را نوید بخش ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی در شهرستان دانست و گفت:
این اقدام نوید بخش افتتاح کارخانه های صنایع تبدیلی در کشاورزی در شهرستان شوش است.
عدنان غزی گفت:شهرستان شوش دارای ظرفیت ها و پتانسیل های زیادی در زمینه کشاورزی است ضمن اینکه این شهرستان در زمینه کشت چغندر قند نیز از ظرفیت بالایی برخوردار است به طوریکه امسال بیش از هفت هزار هکتار از اراضی کشاورزی شوش به زیر کشت این محصول رفته است.
غزی از مجموعه مدیریت استان خصوصا استاندار خوزستان خواست تا در زمینه ایجاد شهرک کشاورزی ،بازارچه مرزی مشترک شهرستان شوش با کشور عراق ،منطقه ویژه اقتصادی ، شهرک های دامداری و مرغداری نیز دستور لازم را صادر کنند.
سیدراضی نوری نماینده مردم شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی اظهار کرد: امروز یک آرزوی دیرینه به تحقق پیوست و این برای مردم شوش یک روز تاریخی و به یاد ماندنی به شمار می‌رود.
وی ادامه داد: کشت چغندر قند به عنوان یک محصول استراتژیک در تامین شکر کشور و ایجاد تناوب زراعی در زمین‌های کشاورزی منطقه حائز اهمیت است.
نائب رئیس مجمع نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی افزود: صنایع تبدیلی و تکمیلی این محصول در منطقه به دلیل اهمال و سهل‌انگاری در سالهای گذشته، تعطیل و بار سنگین بیکاری در منطقه افزوده شد.
نوری بیان کرد: این شرکت با پیگیری شبانه روزی و به همت وزارت جهاد کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه و با تامین اعتبار از محل هدفمندی یارانه‌ها راه‌اندازی شد.
وی با اشاره به عقد 2هزار و 200 قرارداد با کشاورزان چغندر قند کار منطقه خاطر نشان کرد: راه‌اندازی این کارخانه علاوه بر تامین بخشی از شکر مورد نیاز کشور و تناوب کشت زراعی در اشتغالزایی جوانان بسیار تاثیرگذار است.
7280/6068
خبرنگار:مجتبی پناهی** انتشار:محمدعلی فریدپناه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۶۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید

استاندار ایلام گفت: در دولت سیزدهم ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ حسن بهرام نیا امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت_در دیدار با مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور در امور صنعت اظهار کرد: خروجی حضور مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور و هیئت همراه در استان، منتج به تحولی در راستای جهش تولید با مشارکت مردم در استان خواهد بود.

وی افزود: استان ایلام ظرفیت‌های بسیار خوبی از جمله نفت، گاز، کشاورزی و گردشگری سلامت دارد که با توجه به نزدیکی با مرز کشور عراق باید در این حوزه‌ها کار شود.

استاندار ایلام ادامه داد: در زمینه بهره‌وری چهار حوزه اصلی گردشگری، آب، نفت و گاز مورد توجه است بنابراین ۱۸ کمیته با این چهار بخش اصلی به منظور بهره‌وری و ارتقای تولید و رشد در استان بوده است.

بهرام‌نیا با بیان اینکه استان ایلام ظرفیت بسیار خوبی در حوزه نفت و گاز دارد که بخشی از این ظرفیت‌ها بالقوه و بخشی بالفعل است، افزود: باید از این ظرفیت‌ها در حوزه‌های پایین دستی و تأمین خوراک صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی استان استفاده شود.

وی گفت: یکی از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل استان، پتروشیمی ایلام و شرکت ارغوان گستر است که با توجه به سفر تیم وزارت کشور در استان انتظار می‌رود هر چه زودتر این ظرفیت‌ها به نتیجه برسد تا شاهد ایجاد اشتغال در استان باشیم.

استاندار ایلام با بیان اینکه در مهار آب‌های سطحی و جاری در سطح استان اقدامات خوبی در دولت سیزدهم انجام شده است که می‌تواند در بخش صنعت، کشاورزی، و شرب استفاده شود، افزود: سد میمه پیشرفت فیزیکی حدود ۷۰ درصدی دارد.

بهرام نیا ادامه داد: واگذاری زمین‌ها در منطقه آزاد در دست اقدام است که فرصت خوبی برای صادرات، اشتغال و توسعه استان است و اشتغال قابل توجهی ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه فاز نخست سامانه گرمسیری تکمیل شده، و فاز دوم نیز در آینده تکمیل می‌شود، افزود: پتروشیمی هلیلان ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، و پتروشیمی دره‌شهر در مرحله تکمیل است که با افتتاح آن تحولی در حوزه اشتغال، انرژی و تولید استان ایجاد خواهد شد.

استاندار ایلام تاکید کرد: در دولت سیزدهم ۲۳۲ واحد از تعداد ۴۷۰ واحد نیمه‌تعطیل در استان راه‌اندازی شده است، در راستای چرخیدن چرخ کارخانه‌ها و واحدهای نیمه فعال و ایجاد اشتغال در استان تلاش جهادی داریم.

بهرام‌نیا افزود: ایلام، استانی غنی است که با وجود این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در آینده نزدیک از استان‌های برخوردار کشور خواهد بود.

کد خبر 747979

دیگر خبرها

  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • (ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول