Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان پایگاه اینترنتی منامه پست نوشت: رژیم آل خلیفه 5 فعال بحرینی از جمله رهبران «جمعیت وعد» را ممنوع الخروج کرد.

در این مطلب آمده است مسئولان رژیم آل خلیفه پنج تن از فعالان بحرینی از جمله رهبران جمعیت اقدام ملی دموکراتیک «وعد» را که تصمیم داشتند در مجمع سالانه عبدالرحمن النعیمی شرکت کنند، ممنوع الخروج کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است این مجمع در بیروت پایتخت لبنان برگزار شود.

این منابع اعلام کردند: مسئولان رژیم آل خلیفه «سید رضی الموسوی» دبیر کل سابق جمعیت وعد، «ابراهیم شریف» دبیر کل سابق این جمعیت، خانم «فریده غلام» عضو این جمعیت، «عبدالنبی العکری» فعال حقوقی و «سید شریف الموسوی» رئیس انجمن شفافیت بحرین را ممنوع الخروج کردند.

انتهای پیام/

5 فعال بحرینی از این کشور ممنوع‌ا لخروج شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۴۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ این غذا محبوب ممنوع است! + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # وحید شمسایی ، فوتسال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند
  • اژ‌ه‌ای: چرا باید فعال اقتصادی را ممنوع الخروج کنیم؟
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • اژ‌ه‌ای: چرا باید فعال اقتصادی ‌را ممنوع‌الخروج کنیم؟!
  • سکانس‌هایی از فیلم ورود و خروج ممنوع
  • حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل
  • مشت آهنین علیه خیزش دانشگاهیان آمریکا اثرگذار نیست/ فعال شدن بسیج دانشجویی این بار در ایالات متحده
  • خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت
  • گروه مقاومت بحرینی: شرکت مسئول حمل‌ونقل صهیونیستی را با پهپاد هدف قرار دادیم
  • منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ این غذا محبوب ممنوع است! + ویدئو