Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا - امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در منطقه عملیاتی جنوب غرب کشور از پایگاه چهارم شکاری وحدتی و پدافند هوایی دزفول بازدید کرد.

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرلشکر موسوی در پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول ضمن حضور در یادمان شهدا با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده کل ارتش همچنین از قسمت های مختلف پایگاه چهارم شکاری نیروی هوایی از جمله گردان های پروازی، گردان نگهداری و بازآماد، گردان قرارگاه سربازی بازدید و با کارکنان پایور و وظیفه این یکان دیدار کرد.
در این بازدید که سرتیپ خلبان نصیرزاده جانشین نیروی هوایی، فرمانده کل ارتش را همراهی می کرد؛ سرلشکر موسوی با اشاره به نقش موثر این پایگاه در سالهای دفاع مقدس و رشادت خلبانان و کارکنان فنی و همچنین پدافند هوایی در دفاع از حریم جمهوری اسلامی ضمن تبیین و تشریح تهدیدات، حفظ آمادگی دفاعی و رزمی در هر شرایط و ضرورت هم افزایی و افزایش بهره وری را یادآور شد.
فرمانده کل ارتش همچنین با حضور در منطقه پدافند هوایی دزفول از سایت ها و سامانه های موشکی هاگ، شاهین و مرصاد بازدید کرد.
در این بخش از بازدید که امیر سرتیپ اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)، فرمانده کل ارتش را همراهی می کرد؛ سرلشکر موسوی از سامانه های این منطقه پدافندی بازدید و از نزدیک آمادگی یکان ها را مورد ارزیابی قرار داد.
اجرای بازی جنگ و تمرین چگونگی مقابله با سناریوهای مختلف تهدید بخش دیگری از برنامه های این بازدید بود.
فرمانده کل ارتش همچنین طی دیدار با کارکنان پایور و وظیفه منطقه هوایی دزفول و بررسی وضعیت معیشتی و خدمتی، بر هوشیاری و آمادگی هرچه بیشتر تاکید کرد.
در این بازدید دو روزه از آمادگی های روحی و رزمی پایگاه هوایی وحدتی و منطقه پدافند هوایی دزفول، امیر سرتیپ خرم طوسی و امیر سرتیپ دوم سیفی از مشاوران عالی فرماندهی کل ارتش، امیر سرلشکر موسوی را همراهی کردند.
شبس*1613*انشار دهنده: عبدالله غفاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۷۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع منسجم سامانه یکپارچه پدافند هوایی از آسمان ایران

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با حضور در ایستگاه رادار شهرآباد در منطقه شمال شرق گفت:سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با استفاده از تمامی ظرفیت‌ های پدافندی، دفاع منسجمی را از آسمان کشور انجام می‌دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی در بازدید از ایستگاه رادار شهرآباد، از مواضع توپخانه‌ ای گردان زمین به هوا و تعدادی از موقعیت‌ های دیدبانی بصری با ایجاد وضعیت‌‌های عملیاتی مختلف بازدید و میزان آمادگی رزمی و عملیاتی این قسمت‌ها را ارزیابی کرد.

وی در حاشیه این بازدید در جمع کارکنان و فرماندهان این ایستگاه راداری، با بیان اینکه سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با استفاده از تمامی ظرفیت‌های پدافندی، دفاع منسجمی را از آسمان کشور انجام می‌دهد، اظهار داشت: پدافند هوایی با تکیه بر امکانات و تجهیزات در حوزه راداری، موشکی، توپخانه‌‌ای و اطلاعاتی اشراف مناسبی بر آسمان کشور دارد و این توانایی حاصل زحمات همه کارکنان در تمامی سطوح است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با سرکشی از قسمت‌‌های مختلف نظیر مکان‌ های زیستی و رفاهی کارکنان وظیفه، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در این ایستگاه با حضور در جمع کارکنان پایور و وظیفه، با اشاره به اینکه دشمن همیشه در صدد ضربه زدن هست، خاطرنشان کرد: تک تک شما عزیزان باید وظیفه خود را به درستی و دقت انجام دهید و ضمن حفظ آمادگی کامل خود، در برابر دفاع از مردم احساس مسئولیت کنید، تا دشمنان را مأیوس کرده و بتوانید آسمانی امن را به مردم هدیه دهید.

امیر سرتیپ دوم معصومی در این بازدید ضمن ابراز رضایت از آمادگی کارکنان پایور و وظیفه این ایستگاه راداری، ضمن قدردانی از زحمات مجدانه آنها بر تلاش هرچه بیشتر در راستای ارتقای آمادگی رزمی تأکید کرد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • نیروی هوایی ارتش امروز از هر زمان دیگری آماده‌تر است
  • عملیات پیچیده حمله به H۳ هنوز در جهان تدریس می‌شود
  • دفاع منسجم سامانه یکپارچه پدافند هوایی از آسمان ایران
  • واحدی: همه نیروی هوایی پای کار عملیات وعده صادق بودند
  • جمهوری اسلامی ایران نماد ایستادگی در برابر دولت‌های متکبر است
  • هشدار فرمانده بلندپایه ارتش /به هیچ تهدیدی توجه نمی کنیم
  • در دیدار مهم امروز فرمانده کل ارتش با دانشجویان چه گذشت؟
  • ساخت پیشرفته‌ترین سلاح‌ و سامانه‌های کشف و شناسایی در پدافند
  • حرکت بر لبه فناوری، راهبرد ارتش برای مقابله با تهدیدات مدرن است
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد