Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - حسابرسي انجام شده از باشگاه استقلال براي ليگ پانزدهم، حاوي نکات شگفت‌انگيزي بوده که طي چند روز اخير فضاي رسانه‌اي کشور را به خودش مشغول کرده است.
به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، حسابرسي انجام شده از باشگاه استقلال براي ليگ پانزدهم، حاوي نکات شگفت‌انگيزي بوده که طي چند روز اخير فضاي رسانه‌اي کشور را به خودش مشغول کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشي از عجيب‌ترين حواشي اين پرونده به مجموعه روابط مديران استقلال با کرار جاسم مربوط مي‌شده است. بر اين اساس با بازيکن پرحاشيه عراقي که در آن فصل مطلقا به کار استقلال نيامد، قراردادي تقريبا يک‌ونيم ميليارد توماني بسته شد که تازه مطابق آن بابت هر بازي حضور استاد در ترکيب اصلي، پنج ميليون تومان دستخوش هم به او مي‌پرداختند.
اوج شگفتي اما مربوط به جايي است که بررسي‌ها نشان مي‌دهد حتي 75ميليون تومان از مهريه همسر دوم کرار جاسم را هم باشگاه استقلال پرداخته تا شايد دل او به رحم بيايد و چهار تا لگد بهتر به توپ بزند.
حقيقتا که گاهي نفس کشيدن در هواي کثيف اين فوتبال چقدر سخت و زجرآور مي‌شود. ماجراي تقبل مهريه همسر دوم کرار جاسم توسط باشگاه استقلال، قطعا از اسناد حقارت فوتبال ايران است که کاش مي‌شد آن را جايي از تاريخ، دور از چشم همه دنيا چال کرد. عجيب اينکه اين ماجرا سابقه چند ساله دارد و ظاهرا يک باشگاه ايراني ديگر را هم در مقطعي درگير خودش کرده بود! با اين وجود آنچه بابتش بايد به مديران استقلال «دست مريزاد» گفت، چيز ديگري است؛ اينکه آنها درست در روزهايي که کابين زن دوم هافبک عراقي‌شان را مي‌پرداختند، پول قرارداد منصور پورحيدري بيمار را نمي‌دادند! آن روزها که هيچ، امروز که يک سال و چند ماه از خاموشي ابدي منصورخان مي‌گذرد، هنوز خانواده‌اش در به در دنبال وصول مطالبات آن مرحوم هستند و البته هر چه بيشتر تکاپو مي‌کنند، کمتر نتيجه مي‌گيرند. مردي که تمام عمرش در همه سمت‌ها مفت و مجاني براي استقلال کار کرد، خيلي از سال‌ها حتي قرارداد هم نبست و اين قرارداد آخر را صرفا با توصيه اطرافيان به خاطر بيماري و کهولت سن امضا کرد، حتي بعد از مرگش هم به حقش نمي‌رسد، اما مهريه زن ايراني کرار را مي‌دهند و سندش را هم لاي پوشه‌هاي باشگاه مي‌گذارند. آيا بر اين مصيبت نبايد گريست؟
در مورد دو نفر از دو دنياي متفاوت حرف مي‌زنيم؛ يکي بازيکن بيگانه‌اي که هيچ گلي به سر استقلال نزده و در همه اين سال‌ها جز آشوب و اغنشاش و دشمني به ندرت در قاب ديگري ديده شده و ديگري مردي که شايد بتوان او را وفادارترين آدم تاريخ فوتبال ايران دانست؛ يکي که وقتي همه زمين مي‌خريدند، ملک فروخت و پولش را خرج استقلال کرد، يکي که از خير سرمربيگري تيم ملي گذشت و نيمکت آبي را در آغوش کشيد. مربي ايراني اگر سه ماه در تشتک‌سازي سرمربيگري کند، ديگر عارش مي‌آيد به کمتر از نفر اول بودن رضايت بدهد، منصور پورحيدري اما همه نقش‌هاي دنيا را براي استقلال بازي کرد و حتي کسر شأن‌اش نشد که به عنوان سرمربي تيم قهرمان آسيا، در همان باشگاه مديرفني و سرپرست باشد. استثنائا اگر به او گفتند «پدر استقلال»، از آداب و عادات مرده‌پرستي در ايران نبود؛ چه اينکه شايد بدون پورحيدري، حالا اساسا باشگاهي به اين اسم وجود نمي‌داشت.
پس امروز آدم‌هاي ريز و درشت اين خانواده، از بازيکني که ميليارد ميليارد پول مي‌گيرد تا نوجواني که هر کجاي اين سرزمين دو ساعت با بازي استقلال سرش گرم و غمش سبک مي‌شود، همه مديون منصور هستند. در عوض اما مديران استقلال حتي پول مداح مراسم ترحيم پورحيدري را هم از خانواده‌اش مي‌گيرند تا مبادا موقع پرداخت مهريه، شرمنده همسر دوم کرار جاسم شوند. وقتي عاقبت «وفاداري» در ايران اين است، چرا حال و روزگارمان نبايد چنين غم‌انگيز و دلخراش باشد؟ اينجا جايي است که اگر نبري و نچاپي، «بي‌عرضه» صدايت مي‌کنند. حق‌مان است، تمام آنچه بر سرمان مي‌آيد.
روزنامه گل
110
اين اخبار را از دست ندهيد:
عذرخواهي اينستاگرامي علي کريمي بخاطر حمايت از روحاني در انتخابات +عکس
گرشاسبي: خبرهاي خوبي براي هواداران پرسپوليس دارم
صحبت هاي بمب نقل و انتقالات در مورد حضورش در تيم رقيب استقلال
دل مان برايت سوخت، سروش جان!
مرور شاه ماهي هاي نقل وانتقالات؛ از رحمتي و جباري تا ستاره پرسپوليس

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی تراکتور 0 - استقلال 0

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بازدید 33 تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و استقلال تهران در چارچوب رقابتهای لیگ برتر ایران 1402/03 به مصاف هم رفتند و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ببینید | خلاصه بازی استقلال خوزستان ۱ - ملوان ۱
  • اختصاصی: سند برکناری علی خطیر از مدیریت استقلال
  • مدیرعامل استقلال برکنار شد
  • برنامه ۵ بازی استقلال و پرسپولیس تا آخر فصل
  • خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد
  • علی خطیر برکنار شد
  • خلاصه بازی تراکتور 0 - استقلال 0
  • روش و نرخ محاسبه خدمات قضایی به کمک مشاوره حقوقی
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • ۱۲ طلبه و ۴ مداح که اعضاء بدن‌شان اهداء شد/ انتشار شماره جدید «خیمه»