Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، جیانلوئیجی دوناروما تابستان امسال در حالیکه شایعات زیادی پیرامون پیوستن او به رئال مادرید وجود داشت قراردادی پر سر و صدای 5ساله را با روسونری امضا کرد. یکی از شروط تمدید قرارداد این بازیکن توافق باشگاه با برادر بزرگتر او بود. طی چند روز اخیر رسانه‌های اروپایی شایعاتی زیادی را درباره آینده این دروازه‌بان جوان مطرح کردند که جدی ترین آن درخواست لغو قرارداد تابستانی او از سوی مینو رایولا، مدیر برنامه‌هایش، بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلان امشب در یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایتالیا میزبان هلاس ورونا است و اندک هوادارانی که در این هوای سرد به ورزشگاه سن سیرو رفته بودند اعتراض تندی به اقدام دوناروما انجام دادند.

روی بنری که هواداران متعصب روسونری روی سکوها به نمایش گذاشتند، نوشته شده بود: سالی ۶ میلیون یورو حقوق میگیری. برادرت را هم سربار تیم کرده‌ای. با وجود همه اینها تحت فشار روحی هستی؟ صبر ما تمام شده، همین حالا برو.

این اتفاق چندی پیش نیز برای دروازه‌بان پرسپولیس رخ داده بود و زمانی که بیرانوند اعلام کرده بود برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی خواهان جدایی از این تیم است با واکنش تند هواداران این تیم مواجه شده بود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس

حواشی رخ داده برای هواداران زن پرسپولیس در بازی با سپاهان واکنش‌های زیادی را در پی داشت و سرخپوشان از هواداران خود حمایت کردند.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس هم با انتشار یک استوری و یک شعر از هواداران زن پرسپولیس حمایت کرد. او در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

 سنگ بی‌قیمت اگر کاسه زرین بشکست

tags # علیرضا بیرانوند ، پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • سرنوشت پاریس و دورتموند در دست داور ایتالیایی
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس
  • نخستین ویدیوی علیرضا بیرانوند به عنوان مدل!
  • شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس