Web Analytics Made Easy - Statcounter


استاندار خوزستان با اشاره به حادثه تصادف اتوبوس کاروان راهیان‌نور گفت: جاده‌های ما باید از خشونت خارج شود.

به گزارش امتداد نیوز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه اخیر تصادف اتوبوس راهیان‌نور گفت: ضمن تسلیت این موضوع به خانواده‌های داغدار، باید بگویم که ما همیشه گلایه‌مند وضعیت راه‌ها هستیم و باید وضعیت راه‌های استان ارتقاء یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوزستان از نظر جابجایی مسافر رتبه سوم و چهارم را در کشور دارد، از بابت محل حمل کالا و بار، رتبه اول و دوم، اما به لحاظ میزان راه‌ها، جایگاه‌ ششم و هفتم کشوری را دارد؛ این یعنی امکان تصادف و آسیب‌ دیدن در جاده‌های ما بالاست.

استاندار خوزستان ادامه داد: وقتی در یک وسعت کم، حجم زیاد کالا و مسافر جابجا می‌شود؛ این به معنای کاهش استاندارد جاده است.

شریعتی توضیح داد: برخی پروژه‌ها در حوزه راه، ملی و برخی استانی هستند. ما پروژه‌های استانی را به جد دنبال می‌کنیم و راه‌ها جزو اولویت‌های اصلی ما است. با اطمینان می‌گویم در زمینه راه‌های استانی بیش از توان تلاش کرده‌ایم.

وی اظهار کرد: یکسری راه‌ها هم دست وزارت راه و شهرسازی و شرکت زیرساخت‌ها است که ما پیگیر آنها هم هستیم و فشار می‌آوریم؛ اما متأسفانه آن بخشی که دست شرکت زیرساخت‌ها است، به کندی پیش می‌رود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: ما حتی درخواست کردیم همه پروژه‌ها را استانی کنند؛ در این صورت خودمان متولی می‌شویم و پاسخگو خواهیم بود.

شریعتی با اشاره به راه‌های کشوری در سایر استان‌ها گفت: به عنوان مثال جاده اسلام‌آباد غرب به قصرشیرین که مسیر اربعین حسینی است، اعتبارات بسیار خوبی داشت و رونق خوبی گرفت، اما ما هم مسیر چزابه و شلمچه را داریم و در طول سال، کاروان راهیان‌نور از خوزستان عبور می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: به ما می‌گویند خوزستان منابع زیادی دارد، اما واقعیت این است که مشکلات ما هم بزرگ است؛ انتظار ما این است که در حوزه راه توجه بیشتری به استان شود تا جاده‌های ما از خشونت خارج شوند و دیگر شاهد اتفاق‌هایی نظیر آنچه در جاده‌های خوزستان شاهد بوده‌ایم، نباشیم.

true برچسب ها : تصادف اتوبوس دانش آموزی خوزستان غلامرضا شریعتی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز خرسندی ایران از پیشرفت در روند مناسبات با بورکینافاسو

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های صورت‌گرفته در روند روابط دو کشور از جمله تعیین نقشه راه روابط ابراز خرسندی کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با "کیلم دو تامبلا"، نخست وزیر بورکینافاسو و هیئت همراه ایشان که برای شرکت در دومین اجلاس ایران و آفریقا و همچنین نمایشگاه دستاوردهای توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرده است، دیدار کرد و در خصوص زمینه‌های توسعه و گسترش روابط در عرصه‌های مختلف بین دو کشور گفتگو و تبادل نظر نمود.

امیرعبداللهیان با ابراز خرسندی از پیشرفت‌های صورت‌گرفته در روند روابط دو کشور از جمله تعیین نقشه راه روابط، پیگیری مشترک توافقات صورت‌گرفته بین ایران و بورکینافاسو در عرصه‌های تجاری، صنعتی، علمی و فناوری، گردشگری و سایر موضوعات مورد علاقه را حائز اهمیت دانست.

نخست وزیر بورکینافاسو نیز در این دیدار با ابراز رضایت از نتایج مثبت سفر و مذاکرات خود با مقامات عالی‌رتبه کشورمان، انجام این سفر را ناشی از علاقه‌مندی برای آشنایی نزدیک با تمدن و فرهنگ غنی و پیشرفت‌های ایران و نشانگر عزم و اراده جدی دولت کشورش برای پیگیری جدی توسعه و تقویت روابط با ایران دانست.

نخست وزیر بورکینافاسو همچنین پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف زیربنایی، اقتصادی و تجاری، علمی و فناوری و خدمات فنی و مهندسی در عین حفظ استقلال سیاسی را تحسین‌برانگیز دانست.

آمادگی ایران برای توسعه مناسبات با آفریقای مرکزیامیرعبداللهیان: روابط با آفریقا مبتنی بر احترام متقابل است

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • شجاعیان: در کنار مسعود شجاعی پیشرفت می‌کنیم
  • ترددهای جاده‌ای بین استانی ۱۱درصد افزایش یافت
  • ابراز خرسندی ایران از پیشرفت در روند مناسبات با بورکینافاسو
  • (عکس) اولین تصویر از تصادف شدید مزدا و کمپرسی در جاده زرند- رفسنجان کرمان
  • اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم