Web Analytics Made Easy - Statcounter

دامغان - فرماندار دامغان با بیان اینکه در نیمه نخست سال جاری یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار به دهیاری های شهرستان اختصاص یافت، گفت: این اعتبارات در بین ۵۶ دهیاری توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر مجد عصر پنج شنبه در جلسه شورای اداری دامغان به میزبانی تالار همایش های منوچهری دامغانی این شهرستان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۸ درصد از اعتبارات توسعه متوازن استان سمنان در بین دستگاه های اجرایی این شهرستان توزیع شده است، ابراز داشت: در شش ماهه نخست سال جاری یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار به دهیاری دامغان اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اعتبارات تمکلک دارایی صرف اجرای ۲۲۷ پروژه عمرانی دامغان خواهد شد، افزود: سهم  شهرستان از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای استان سمنان در سال جاری رقمی معادل ۳۹۵ میلیارد تومان است که تاکنون ۵۸ درصد از این اعتبارات به دامغان اختصاص پیدا کرده است.

فرماندار دامغان با بیان اینکه از محل اعتبارات دریافت جرائم رانندگی نیز امسال ۲۷۰ میلیون تومان به این شهرستان اختصاص پیدا کرد، ابراز داشت: این اقدام با هدف رفع نقاط حادثه خیز در محدوده روستاها در اختیار بخشداری ها قرار خواهد گرفت که این مبلغ با همکاری اداره راه و ترابری در بین روستاها توزیع می شود.

مجد با بیان اینکه اعتباری معادل ۳۰۰ میلیون تومان برای روستاهای فاقد دهیاری شهرستان در سال جاری پیش بینی شده است، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان باید پروژه های قابل افتتاح خود را برای ایام الله دهه فجر هرچه زودتر تکمیل و لیست آن را به فرمانداری ارسال کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۶۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد روستا ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی جذب اعتبارات نفتی در استان افزود: هر چه سریع‌تر اسامی طرح‌های نیمه تمام باید برای جذب اعتبار به وزارت نفت ارسال شود.

وی بیان داشت: در راستای تخصیص اعتبارات مصوب دور دوم سفر هیئت دولت دستگاه‌های اجرایی به خصوص دستگاه‌های حوزه عمرانی هماهنگی داشته و هر دستگاه باید یک طرح شفاف ارائه دهد.

روستا تصریح کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام از الویت‌های این معاونت است و تخصیص اعتبارات نفت برای این قبیل طرح‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: این اعتبارات به هر سازمانی که بتواند زودتر اقدام کند، اختصاص داده می‌شود به عنوان مثال برای پل سوم بشار ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نفتی در نظر گرفته شد و با دریافت اعتبار در کمتر از ۳۰ روز این اعتبار پرداخت می‌شود.

روستا مهم‌ترین ویژگی اعتبارات نفت را نقد بودن و سرعت پرداخت عنوان کرد و گفت: یکی از طرح‌های اساسی دیگر موجود در استان ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج است که ۱۰۰ میلیارد تومان برای آن مصوب شد.

کد خبر 6091182

دیگر خبرها

  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • ۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار