Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۰ درصد اوراق قضایی در دادسرا و دادگاه‌های این استان به صورت الکترونیکی ابلاغ می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین غلام‌رضا مزارعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: تأثیر ابلاغ الکترونیک در کاهش تخلفات و خطاهایی که در سیستم ارسال و ابلاغ اوراق قضایی مشهود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه کارکنان دستگاه قضایی به عنوان خدمتگزاران و خادمین مردم با هم تعامل داشته و امور محوله را انجام می‌دهند، عنوان کرد: بسیاری از امور گریبان گیر ادارات را می‌توان در استان حل و فصل نمود و نیازی به ارسال مکاتبات و طی روند طولانی به مرکز نیست. 

مزارعی ارائه خدمت به مردم و رعایت حقوق شهروندی را وظیفه تمام کارکنان در جمهوری اسلامی دانست و افزود: حسن تدبیر در معیشت با اخلاق حسنه زمینه آرامش در زندگی را فراهم می‌آورد به طوری‌که در امور اجرایی و سازمانی، تعامل و دوستی تأثیر شگفت انگیزی دارد. 

وی با اشاره به اینکه در ابلاغ الکترونیک رتبه اول را داریم، افزود: علیرغم محرومیت‌های استان و نبود امکانات برای ثبت نام مردم در سامانه ثنا رتبه سوم کشوری را کسب کردیم.

رئیس شورای قضایی کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی دفا‌تر خدمات الکترونیک قضائی را اقدام ارزشمند قوه قضائیه برای جلوگیری از اطاله دادرسی عنوان کرد و گفت: راه اندازی سامانهٔ ثنا و مجموعه ابلاغ الکترونیک و دادرسی الکترونیک یکی از نوآوری‌های بسیار خوب و شایسته‌ برای جلوگیری از اطاله دادرسی و حفظ هویت اشخاص و احترام به شخصیت آنان است.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

R41452/P30441/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۸۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت هر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این دستگاه از معتبرترین برندهای روز دنیا بوده و نصب این دستگاه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زودی راه اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: این دستگاه با اعتباری یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خریداری شده است.

کد خبر 6091229

دیگر خبرها

  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می کند
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏