Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

     دانلود Firefox Browser 57.0.1 مرورگر موزیلا فایرفاکس   مرورگر موزیلا فایرفاکس بدون اغراق یکی از بهترین و پرسرعت ترین مرورگر های وب است. فایرفاکس با قابلیت تنظیمات اختصاصی و  محافظت پیشرفته از حریم خصوصی، در برابر هکر های اینترنتی نیز بسیار مقاوم است. قابلیت های متعدد و شخصی سازی موجب استقبال فراوان از این مرورگر است.

  برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید    دانلود 10.7.2 WPS Office + PDF ؛ قدرتمندترین آفیس و PDF برای اندروید و Ios 

اغلب کاربران با نام نرم افزار آفیس آشنا هستند و با آن سر و کار دارند. می دانید که دانلود تک تک برنامه های مجموعه آفیس حجم بالایی از گوشی شما را اشغال می کند. نرم افزار WPS Office را می توان به عنوان کم حجم ترین برنامه آفیس برای گوشی های هوشمند دانست. با استفاد از این نرم افزار می توانید فایل هایی را با فرمت های آفیس (ورد، اکسل، پاورپوینت و ..) ایجاد و آن ها را ویرایش کنید.

    برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید   دانلود MediSafe Meds & Pill Reminder 7.50.05184 ؛ برنامه یادآوری زمان مصرف دارو حتما برای همه ما پیش آمده که گاها مریض شده ایم و دکتر برایمان قرص هایی تجویز کرده است تا در ساعاتی معین از آنها استفاده کنیم. اما مشغله های روزمره باعث می‌شوند که ما نتوانیم همیشه داروهای تجویز شده را سر وقت مصرف کنیم. افرادی که این مشکل را همیشه حس می‌کنند ، نرم افزار MediSafe Meds & Pill Reminder می‌تواند به آنها کمک کند. این نرم افزار زمان دقیق مصرف داروهایتان را به شما اطلاع می‌دهد.

  برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید   دانلود کلین مستر Clean Master 6.10.3؛ افزایش چشمگیر سرعت گوشی Clean Master نرم افزاری برای گوشی های هوشمند است که به وسیله آن می توانید فایل های باقیمانده از نرم افزارها و همچنین فایل های cache را از گوشی‌تان حذف کنید. نرم افزار Clean Master آن دسته از برنامه هایی که حافظه RAM گوشی را اشغال کرده اند را حذف می کند و  سرعت و همچنین عمر باتری گوشی شما را افزایش می‌دهد.


  برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید   دانلود4.2.0.0 NetX PRO برای اندروید؛ ردیابی هکرهای وای فای

برنامه NetX PRO یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزار های مدیریت شبکه وای فای و همچنین امنیت این شبکه ها برای دستگاه های اندرویدی است. یکی مهمترین قابلیت های این برنامه رد یابی افراد متصل به وای فای شماست. و در صورتی که هشدار آن را تنظیم کنید در صورت اتصال افراد ناشناس به شبکه وای فای به شما اطلاع خواهد داد.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Sonic the Hedgehog 3.2.4 بازی سونیک سگا بازی‌های موبایل همیشه طرفداران خودشان را دارند و همیشه از پرطرفدارترین اپلیکیشن های اندروید و آی‌او‌اس به حساب می‌آیند. این بازی ها همواره تجربه ای متفاوت را برای مخاطبان خود به همراه دارند و باعث سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت هستند. بازی های سونیک معمولا جزو پرطرفدارترین بازی های انواع کنسول ها محسوب می‌شوند و Sonic  the Hedgehog نیز از این قائده مستثنا نیست. این بازی با گیم پلی بسیار حرفه ای و گرافیکی خیره کننده، شما را به یک سرگرمی بی‌انتها دعوت می‌کند. در این بازی شما یک به یک مراحل را طی می‌کنید و با بالاتر رفتن مراحل ، آنها سخت تر خواهند شد.

  برای دانلود بازی اینجا کلیک کنید   دانلود IDM+: Fastest download manager v5.5.1 برنامه اینترنت دانلود منیجر دانلود آسان فایل ها و برنامه های مختلف در گوشی های هوشمند یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران این گوشی ها محسوب می‌شود. با نرم افزار IDM : Fastest download manager می‌توانید به راحتی به لینک دانلود فایل های مختلف اعم از تصویر، ویدئو، پی دی اف ، متن و غیره دست پیدا و آن را دانلود کنید و در گوشی خود داشته باشید.

  برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید   دانلود Everywhere Launcher Pro 1.24؛ لانچر همه کاره اندروید

نرم افزار Everywhere Launcher Pro یکی از محبوب ترین برنامه های لانچر برای دستگاه های اندرویدی است. شاید پس از مدتی کار با گوشی های اندرویدی، از محیط تکراری آن خسته شوید. با استفاده از این نرم افزار می توانید محیط کاربری گوشی خود را تغییر دهید و یک محیط بسیار زیبا و جدید برای خود ایجاد و علاوه بر آن امکانات جدیدی به گوشی خود اضافه کنید. نرم افزار Everywhere Launcher Pro در گوگل پلی توانسته است نمره عالی 4.1 از 5.0 را نیز کسب کند.

      برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید    دانلود GO SMS Pro 7.43 برای اندروید؛ مدیریت حرفه‌ای پیامک‌ها 

GO SMS برنامه ای مناسب برای مدیریت کامل پیامک ها و پیام های چند رسانه ای گوشی موبایل شما می باشد. بیش از 200 تم زیبا، بیش از 800 شکلک، SMS و MMS رایگان، پاسخ خودکار به اس ام اس ها، جعبه پیام خصوصی برنامه ریزی شده و بسیاری از ویژگی های دیگر از امکانات این برنامه به شمار می آیند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۸۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترددهای جاده‌ای بین استانی ۱۱درصد افزایش یافت

ایسنا/کرمان سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: سیستم‌های ترددشمار آنلاین جاده‌ای استان کرمان در فروردین ماه امسال حکایت از ثبت روزانه بیش از ۱۰۰ هزار و ۳۳۰ تردد دارد که نسبت به اسفندماه ۱۴۰۲ افزایش داشته است.

علی عبداللهی امروز ۱۲ اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: طی فروردین ماه، محور هفت باغ علوی بیشترین تردد روزانه را در مقایسه با کل محورهای حوزه شمال استان کرمان به خود اختصاص داد و پس از آن محور کرمان- چترود، باغین به بردسیر و محور بردسیر به سیرجان به ترتیب در جایگاه بعد قرار دارند. 

وی افزود: تحلیل اطلاعات ترددشمار آنلاین مرکز مدیریت راه‌های استان حاکی از این است که محورهای ورودی و خروجی از مرکز به سمت جنوب و غرب استان در صدر سایر محورها قرار دارند.

عبداللهی بیان کرد: در ماه قبل از مجموع حدود ۱۰ میلیون و ۷۶۰ هزار تردد ثبت شده، حدود ۱۸۷ هزار انواع تخلفات رانندگی ثبت شده که در همین راستا از تخلف بیش از ۵۰ کیلومتر بر ساعت تجاوز از سرعت مجاز در این بازه، ۵۸۶ مرتبه تکرار شده که نیازمند توجه ویژه و برخورد جدی از سمت نهادها و مسئولان ذیربط است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: اطلاعات دوربین‌های ثبت سرعت جاده‌ای استان نشان می‌دهد به ترتیب محورهای باغین- کرمان با ۱۹ درصد، شهربابک- انار با ۶ درصد، رفسنجان- انار با پنج درصد، راور- مشهد و کرمان- رفسنجان هرکدام با سه درصد بیشترین تخلف سرعت را به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: بیشتر از ۹۰ درصد تخلفات توسط وسایل نقلیه شخصی صورت گرفته و ناوگان سنگین و نیمه سنگین به ترتیب کامیون‌های کشنده و اتوبوس‌ها با درصد خیلی کمتری در جایگاه بعدی قرار دارند.

عبداللهی در پایان سامانه تلفنی، سایت و اپلیکیشن ۱۴۱ را بهترین و آسان ترین راه برای دستیابی مردم به اطلاعات وضعیت راه‌ها اعلام کرد و یادآور شد: شماره‌های تماس ۲۰۰۰۱۴۱ و ۱۰۰۰۱۴۱ نیز به عنوان سامانه پیامکی به صورت شبانه روزی در خدمت هموطنان هستند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۵ اقدام برای جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار
  • ترددهای جاده‌ای بین استانی ۱۱درصد افزایش یافت
  • آموزش: با این راهکار ساده دمای گوشی خود را پایین بیاورید!
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • گوگل پلی قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن را فراهم کرد
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی