Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-03@00:14:36 GMT

کره شمالی: با قدرت سلاح اتمی و موشکی می سازیم

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۵۹۰۰۷

رویداد۲۴-شماری از متخصصان ساخت تسلیحات اتمی و موشکی بالستیک کره شمالی بامداد جمعه اعلام کردند که با قدرت به ساخت این سلاح ها ادامه خواهند داد.
آنها در نامه سرگشاده ای خاطر نشان کردند که قدرت بازدارندگی کشور با این تسلیحات اتمی افزایش خواهد یافت.
در این نامه آمده است، سازندگان موشک های بالستیک و تسلیحات اتمی با اقتدار کار خود را دنبال می کنند و سلاح های بیشتری می سازند تا نیروی هسته ای این کشور از لحاظ کیفی و کمی در بهترین شرایط قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کره شمالی در این هفته اجلاس دفاعی برگزار کرد و دانشمندان علوم دفاعی و متخصصان تسلیحات اتمی و موشکی این نامه را برای رهبر کره شمالی کیم جونگ اون نوشته اند که روز دوشنبه در این اجلاس حضور یافت.
کره شمالی ماه گذشته میلادی وقتی موشک جدید قاره پیمای مدل هواسونگ ۱۵ را آزمایش کرد، اعلام نمود که نیروی هسته ای این کشور تکمیل شده است.
افزون بر این رهبر کره شمالی در تازه ترین اظهارات خود مدعی شده است که کشورش آنقدر به توسعه تسلیحات اتمی ادامه می دهد تا به قوی ترین قدرت اتمی دنیا تبدیل شود.
 


منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۹۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک/ کدام کشور‌های جهان کلاهک اتمی دارند؟

به گزارش صدای ایران از ایسنا،شمار کلاهک‌های موجود در جهان، در حال حاضر ۱۲ هزار و ۵۱۲ عدد است که ۹ کشور جهان دارای کلاهک اتمی هستند.

دیگر خبرها

  • آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است
  • اینفوگرافیک/ کدام کشور‌های جهان کلاهک اتمی دارند؟
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد
  • ادعای کره جنوبی درباره ارتباط کره شمالی و جنبش حماس
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان
  • درخواست وکلای دولت بایدن برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی