Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@15:01:52 GMT

مراسم تجلیل از مرد سال فوتسال آسیا در قم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۵۹۱۵۹

مراسم تجلیل از مرد سال فوتسال آسیا در قم برگزار شد

با حضور نماینده مردم قم و عضو هیئت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی از مرد سال فوتسال آسیا در قم تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، از علی‌اصغر حسن‌زاده پس از کسب عنوان مرد سال فوتسال آسیا شامگاه پنجشنبه در مراسمی که در هتل ونوس قم با حضور احمد امیرآبادی نماینده مردم قم و عضو هیئت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی، حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، قاسمی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار قم، حسین شمس سرمربی گیتی پسند اصفهان و مربی سابق  تیم ملی و علی‌اصغر حسن‌زاده برگزار شد تجلیل به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در این مراسم از رضا دلکش به‌عنوان نخستین مربی، حسین شمس مربی سابق تیم ملی و همچنین حامی وی و محسن حسن‌زاده برادر علی‌اصغر حسن‌زاده تجلیل شد.

همچنین در این مراسم احمد امیرآبادی نماینده مردم قم و عضو هیئت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی و حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به سخنرانی پرداختند.

انتهای پیام/

R7854/P1357/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۹۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتسال افغانستان نیمی از راه جام جهانی را طی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در مرحله پلی آف انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال که بین ۴ تیم بازنده مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود امروز جمعه از ساعت ۱۰:۳۰ تیم‌های ملی افغانستان و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۵ بر ۳ به سود افغانستان به پایان رسید.

شاگردان مجید مرتضایی با این پیروزی به دیدار نهایی راه پیدا کردند.

در دیگر دیدار این مرحله هم از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ویتنام و قرقیزستان به مصاف هم خواهند رفت و تیم برتر این بازی‌ها می‌تواند آخرین سهمیه باقی مانده قاره آسیا برای جام جهانی ۲۰۲۴ را که به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد کسب کند.

کد خبر 6088969

دیگر خبرها

  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • تیم فوتسال افغانستان نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی