Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود حمیداوی، مسئول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان رامشیر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: ساختمان جدید دفتر بنیاد فرهنگی مهدویت ساعت 10 جمعه 24 آذر در شهرستان رامشیر افتتاح می‌شود.

وی گفت: محل جدید بنیاد مهدویت خانه شهیدان حسنی است است که از طرف والدین این دو شهید وقف آموزش قرآن و معارف اسلامی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم افتتاح دفتر بنیاد مهدویت با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستانی و مدیر بنیاد مهدویت استان برگزار خواهد شد.

مسئول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) رامشیر با بیان اینکه این دفتر در راستای ارتقای دانش و معرفت جامعه نسبت به معاوف مهدوی می‌کوشد، گفت: این مکان تجهیز شده و واحد آقایان و بانوان برای آن در نظر گرفته شده است.

گفتنی است دفتر بنیاد مهدویت در شهرستان رامشیر از 6 سال گذشته در این شهرستان فعالیت می‌کند و پیش از این محل استقرار ثابتی در شهرستان نداشت.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۹۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند پخش می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط‌عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، مستند پرتره «ابوجهاد، پدر جهاد» ساعت ۲۰ روز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت برای نخستین بار از شبکه مستند سیما پخش می‌شود و بازپخش آن روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد و ۱۵:۳۰ خواهد بود.

احمد جبرئیل دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین، هم‌پیمان راهبردی ایران و سوریه، عضو بیشتر ائتلاف‌های فلسطینی و مخالف رویکرد سازش و مذاکره با رژیم صهیونیستی بود. او از نظر رژیم صهیونیستی یکی از سرسخت‌ترین دشمنان این رژیم به شمار می‌آمد و به همین دلیل نیز بارها برای ربودن و ترور او تلاش شده است.

مستند «ابوجهاد، پدر جهاد» به همت گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح تهیه شده است.

دیگر خبرها

  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • اعطای جایزه به ۶۲ نفر در شصت‌ودومین جایزه ملی البرز
  • مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند پخش می‌شود
  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟