Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: دومین دوره خاطره نویسی ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جاری برگزار می شود.

به گزارش روز جمعه ایرنا از سازمان تامین اجتماعی، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی درنظردارد نسبت به تدوین و چاپ جلد دوم کتاب خاطرات بازنشستگان تحت عنوان 'خاطرات ماندگار' اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین شاهوردی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان تامین اجتماعی در این خصوص گفت: این اقدام در راستای تعامل موثر با شرکای اجتماعی و در پی تحقق مولفه های اجتماعی از جمله افزایش رضایتمندی، تکریم، تقویت روحیه و افزایش امید به زندگی بازنشستگان و با هدف بهره مندی از تجارب و خاطرات شغلی و حرفه ای بازنشستگان انجام می گیرد.
وی افزود: تمامی بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی اعم از کارگران و کارکنان بازنشسته می توانند با ارسال خاطرات شغلی و حرفه ای خود، اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان را در اجرای این برنامه فرهنگی یاری کنند.
بر اساس این اعلام، بازنشستگان متقاضی می توانند خاطرات خود را تا روز پانزدهم دی ماه سال جاری، با درج مشخصات کامل، همراه با یک قطعه عکس ٤×٣ به اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان ارسال کنند.
سازمان تامین اجتماعی 42 میلیون بیمه شده دارد که حدود سه میلیون نفر از آنها مستمری بگیر و بازنشسته هستند.
نخستین دوره خاطره نویسی بازنشستگان تامین اجتماعی سال گذشته برگزار شد.
در مجموع این سازمان 18 نوع خدمت بیمه ای و درمانی به بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی ارائه می دهد.
اجتمام ** 7268**1834
تنظیم: مهناز بیرانوند** انتشار: ناهید شفیعی
** آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۹۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج عصر امروز در آیین آغاز به کار دومین جشنواره ملی عکاسی که در سالن شماره ۲ پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج در راستای گرامیداشت ۶ اردیبهشت ماه روز سنه ویژه برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی تدوین و اجرا می‌شود.

سرکوت نجفی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های شاخص این ایام برگزاری دومین جشنواره ملی عکاسی در سنندج است که امروز آیین افتتاحیه این جشنواره در نخستین روز از هفته سنه با حضور ۵۰ نفر از عکاسان برجسته برگزار شد.

نجفی افزود: این جشنواره به صورت اردو محور در یک بخش با موضوع بنا‌های تاریخی سنندج، مستندنگاری و طبیعت و فضای گردشگری سنندج برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج بیان کرد: عکاسان مطرح ملی و بین‌المللی برای شرکت در این جشنواره رزومه خود را از ۲۷ فرودین ماه تا سوم اردیبهشت ماه جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.

نجفی با بیان اینکه در بازه زمانی تعیین شده در مجموع ۲۴۷ نفر از عکاسان مطرح در کل کشور رزومه خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کردند، گفت: براساس تصمیم گیری تیم داوری متشکل از ۵ داوران بومی و غیربومی مطرح کشور ۵۰ نفر از عکاسان شرکت کننده که بهترین و بالاترین رزومه را ارائه کرده بودند انتخاب و در این فستیوال یک هفته‌ای با هم به رقابت می‌پردازند.

به گفته وی، ۳۵ نفر از شرکت کنندگان در این جشنواره از استان‌های مختلف، آذربایجان شرقی، ارومیه، سیستان و بلوچستان، تهران، همدان، خوزستان، اراک، مشهد، مازندران و ... هستند که دارای رزومه ملی و بین المللی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج