Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «على جوادى راد» رییس دفتر تولیت آستان امام خمینی (ره) پیرامون شایعات اخیر درباره زمین‌های خریداری شده در محدوده حرم امام (ره) و شهر آفتاب نوشت:

بسمه تعالى

پیرو انتشار خبری از قول اینجانب مبنی بر تملک ٥٠٠٠ هزار هکتار از اراضی به جهت آستان امام خمینى لازم است اشاره کنم که در این خبر اشتباهى صورت گرفته و زمین مذکور مربوط به مقدار اراضی مربوط به مراکز شهر فرهنگی آفتاب است که دانشگاه آزاد شهر ری، دانشگاه شاهد، شهرک سینمایی دفاع مقدس، نمایشگاه شهر آفتاب، توسعه بهشت زهرا و دیگر متعلقات و تأسیسات و زیر ساختهای شهری از قبیل ساختمانهای اداری و قضایی و امدادی و غیره را شامل می شود که هر کدام مالکین و متصرفین خود را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، شهر فرهنگی آفتاب بنا به مصوبه شورای عالی شهرسازی و با توجه به استقرار حرم امام و فرودگاه بین المللی امام خمینى و در جنوب تهران شکل گرفته و تنها بخش کوچکی از آن را حرم مطهر امام خمینی (س) و متعلقات آن شامل می شود و این بخش عمدة در سالهاى پس از ارتحال امام و به نحوه ای که توضیح دادم خریداری شده است.

با تشکر

على جوادى راد

رییس دفتر تولیت آستان امام خمینی

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۱۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم

کیومرث صابری فومنی (گل‌آقا) به دیدار حضرت امام رفتند و امام سه بار از کیسه‌ای یک قرانی به گل‌آقا سکه دادند. زمانی که گل‌آقا دید سکه یک ریالی است گفت: قربان امام‏مان بروم. ماشاء‏الله آن‏قدر ول‏خرج هستند که ورشکسته نشوند خوب است؛ که ایشان به شدت خندیدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • در این جنگل، چوب ها تبدیل به سنگ شدند! /درباره یکی از جالب ترین مکان های روی زمین (+تصاویر)
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)