Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد - امام جمعه مشهد گفت: حضور مقامات انگلیس و فرانسه در کشور و پهن کردن فرش قرمز برای آن ها سازش با دشمن و خلاف ارزش های انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیداحمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد اظهارکرد: متاسفانه هفته گذشته شاهد حضور نخست وزیر انگلیس در کشور و دیدار با مسئولان نظام بودیم که این اقدام مخالف اصل مقاومت که از اصول اصلی انقلاب است به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این اقدام نوعی سازش با دشمن است که موجب ایجاد ناامیدی در اقشار دلسوز نظام و جوامع بیدار شده اسلامی شد. 

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: هرگونه سازش با دشمن به نوعی مقابله با قرآن، دین و انقلاب  و بر هم زدن ارزش هاست. 

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: انگلیس کشوری است که رهبر معظم انقلاب در خصوص آن فرمودند جاده صاف کن آمریکا و عامل بدبختی کشورهای منطقه بوده و امروز تسلیحات این کشور که در اختیار عربستان قرار گرفته موجب کشتار مسلمانان یمن و بحرین شده است. 

وی ادامه داد: مسئولان ما می گویند انگلیس هم پیمان ما در برجام است که باید با این کشور تعامل کنیم اما این اقدام در واقع سازش با دشمنی است که آمده پیگیر آزادی دو جاسوس شود نه اینکه مشکلات برجام را حل کند. 

علم الهدی در ادامه تاکید کرد: مردم و رهبری در مذاکرات هسته ای به تیم ایرانی اعتماد کردند و حالا به گفته مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مقدمه برجام به اصرار طرف ایرانی تعامل در موضوعات دیگر نیز گنجانده شده و بی دلیل نیست که دشمن مدام به دنبال مذاکره در خصوص برنامه موشکی ایران است. 

وی تاکید کرد: این درست نیست که در این کشور یک روز نخست وزیر فرانسه برای مذاکره در خصوص برنامه موشکی بیاید و روز دیگر نخست وزیر انگلیس برای آزادی چند جاسوس و ما نیز زیر پای آنها فرش قرمز پهن کنیم. 

امام جمعه مشهد اظهارکرد: جنایات انگلیس در ایران سابقه دو قرن دارد و حالا باز ما می خواهیم با این کشور سازش کنیم؟

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امیدواریم حمایت های مردم از نظام اجازه خطا به برخی افراد و خیانت به برخی جریان های سیاسی را ندهد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان

به گزارش صدای ایران از آناتولی،بر اساس داده‌های اتحادیه صادرکنندگان صنعت خودرو اولوداغ، گروه خودرو‌های سواری ۲۸.۲ درصد از صادرات ۹ میلیارد و ۱۳۲ میلیون و ۴۳۱ هزار دلاری صنعت خودرو را در ژانویه تا مارس ۲۰۲۴ از ترکیه تشکیل می‌دهد.

صادرات خودروی سواری که در ۳ ماهه نخست سال گذشته ۲ میلیارد و ۶۲۵ میلیون و ۴۵۷ هزار دلار بود، در مدت مشابه سال جاری با ۱.۷ درصد کاهش به ۲ میلیارد و ۵۷۸ میلیون و ۹۶۱ هزار دلار رسید.

خودروی سواری از ترکیه در سه ماهه نخست سال جاری به ۷۳ کشور، منطقه خودمختار و آزاد صادر شد.

صادرات به ایتالیا که در ژانویه تا مارس ۲۰۲۳ میلادی ۲۲۵ میلیون و ۳۰۴ هزار دلار بود، در مدت مشابه سال جاری با ۵۸.۵ درصد افزایش به ۳۵۷ میلیون و ۲۸۶ هزار دلار رسید.

انگلستان با ۳۲۸ میلیون و ۳۳۱ هزار دلار صادرات خودروی سواری در سه ماهه اول سال و ۹.۶۴ درصد رشد در رتبه سوم قرار داد.

صادرات یک میلیارد و ۹۶ میلیون و ۳۲ هزار دلاری به کشور‌های فرانسه، ایتالیا و انگلستان در ۳ ماه معادل ۴۲.۵ درصد از کل صادرات خودروی سواری از ترکیه بوده است.

آلمان با ۲۴۴ میلیون و ۶۱۱ هزار دلار در رتبه چهارم صادرات خودروی سواری قرار دارد که ۱۲.۷۱ درصد افزایش داشته است.

صادرات به الجزایر که در بازه زمانی ژانویه تا مارس ۲۰۲۳، ۸ میلیون و ۱۲ هزار دلار بود، در ماه‌های مشابه سال جاری با ۴۴۱ درصد افزایش به ۴۳ میلیون و ۳۷۲ هزار دلار رسید.

صادرات به استرالیا با ۶۳۸ درصد افزایش از ۲ میلیون و ۶۷۸ هزار دلار به ۱۹ میلیون و ۷۷۴ هزار دلار و به مصر با ۸۱۶ درصد افزایش از ۲ میلیون و ۸۶ هزار دلار به ۱۹ میلیون و ۱۳۰ هزار دلار رسید.

دیگر خبرها

  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • شعله‌ور شدن اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های فرانسه و انگلیس
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند