Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- خطيب موقت جمعه تهران گفت: اصلاح اقتصاد کشور با تکيه بر تقوي انجام پذير است و اين وعده الهي و نص صريح آيات قرآن است.
به گزارش خبرگزاري آريا، حجت الاسلام و المسلمين کاظم صديقي در خطبه دوم نماز جمعه اين هفته تهران با توصيه نمازگزاران با رعايت تقوي الهي و پرهيز از گناهان تصريح کرد: وجود مسئولان ناخلف و نا بساماني در مجاري مديريتي کشور عکس العمل گناهان خود جامعه است و امير مومنان اين قانون جامعه شناسي را به زيبايي تبيين نموده اند که اگر مي خواهيد ادارات شما فضاي سالم و مناسب و با نشاط داشته باشد بايد از خود شروع کنيد و بدانيد که همه مشکلات و خصوصاً اقتصاد با کليد تقوي قابل باز شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي توصيه کرد : همه بايد در کارها خدا را حاضر و ناظر بدانند و از خود بپرسند آيا اين کاري که مي خواهم انجام دهم خدا راضي است يا خير؟
حجت الاسلام صديقي با اشاره به اقدام اخير رئيس جمهور آمريکا در اقدام تغيير سفارت آمريکا به شهر قدس ترامپ را فردي بحران زده ، بي اصالت و منفور دانست و گفت: اين اقدام به رژيم غاصب جعلي و کودک کش و جلاد و بي اصالت اسرائيل مشروعيت مي دهد چرا که سازمان ملل در دو قطع نامه خود که آن هم ظالمانه بود چرا که به آن رژيم مشروعيت داده بود، قدس را از آن فلسطينيان و جايي که در اشغال اسرائيل است معرفي کرده بود.
خطيب جمعه اين هفته نماز جمعه تهران ترامپ را شروري بدون نقاب دانست و گفت: روساي جمهور قبلي آمريکا با ملاحظه منافع کشورشان مصوبه کنگره را عملي نکردند اما ترامپ از آنجا که مرد سياست نيست و استقلالي از خود ندارد و از آن جهت که دامادي صهيونيست دارد و رياست جمهوري خود را به کمک صهيونيست ها شکل داده به اين امر جامه عمل پوشاند.
وي تصريح کرد: بي عقلي ترامپ تاکنون براي کشور و ملت خود و براي جهان بشريت بحران هاي متعددي يکي پس از ديگري ايجاد کرده اما موحدان و معتقدان به مديريت حضرت حق مي دانند که اين امر نيز نصرت خفيه الهي است و در نهايت به تقويت جبهه مقاومت منجر خواهد شد.
وي افزود: ملت ما به خوبي مي داند که دست غيب و امدادهاي مرموز الهي همراه مقاومت و انقلاب بوده و اين امر را به خوبي در دوران انقلاب ، جنگ تحميلي و فتنه هاي 78 و 88 ديده ايم و اين روزها هم ديديم که داعش که براي کمک به صهيونيست ها و تجزيه کشورهاي مهمي چون عراق و سوريه ساخته شده بود موجب شد نفوذ عاطفي و سياسي و نظامي ما در کل منطقه تعميق شود و اتحاد جديدي در بعد مقاومت با تشکيل لشگرهاي نجبا، بسيج،حيدريون، زينبيون و فاطميون به وجود آمد که ان شاءالله زوال اسرائيل را به همين زودي قطعاً رقم خواهد زد.
حجت الاسلام و المسلمين صديقي افزود: يکي از اهداف شومي که طرح هاي اخير دنبال مي کرد اين بود که کشورهاي اسلامي به مسائل داخلي خود مشغول باشند تا فلسطين که اولويت اول جهان اسلام است به حاشيه رانده شود و تا حدي هم موفق شده بودند اما اقدام ترامپ موجب تشکيل انتفاضه سوم و تصميمات جهان اسلام و قطعنامه اخير سازمان کنفرانس اسلامي شد و اولويت فلسطين که مسئله اسلام است در جايگاه خود قرار گرفت ضمن آنکه به انزواي بيشتر آمريکا در جهان بدل شد چرا که غربي ها و هم پيمانان او مسئله انتقال پايتخت را رد کردند و اينها امدادهاي غيبي است که هر چه مي کنند تا به اسلام لطمه بزنند موجب تقويت اسلام و تضعيف استعمار آمريکا مي شوند.
وي همچنين به مردم فلسطين توصيه کرد : مقاومت مسلحانه را ادامه دهند و همه کشورهاي اسلامي هم حمايت از آنها را در دستور کار خود قرار دهند و انزواي آمريکا و رژيم صهيونيستي را از طريق تحريم کالاهاي ساخت اين کشورها افزايش دهند تا دست از زورگويي بردارند.
خطيب جمعه اين هفته نماز جمعه تهران در خصوص يمن نيز گفت: مرگ علي عبدالله صالح که مهره فتنه گر و تحت تاثير عربستان خائن و امارات بود موجب انسجام بيشتر مردم يمن مي شود و اميدوارم به زودي رژيم کودک کشي که نه مسلمان است و نه عرب ، به همين زودي به سزاي عمل خود برسد.
وي همچنين با گراميداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه اين وحدت را موجب تقويت انقلاب دانست و از شوراي عالي انقلاب فرهنگي خواست اصول انقلاب را به برنامه هاي اجرايي تبديل کند.

پرستش شيطان اطاعت با ذلت را به همراه دارد
امام جمعه موقت تهران در خطبه نخست نماز جمعه، نيز رعايت تقوي الهي را عامل تقرب به درگاه خداوند دانست.
خطيب جمعه اين هفته تهران با بيان اينکه پرستش شيطان اطاعت با ذلت را به همراه دارد، پيروي از برنامه هاي سياسي برخي کشورها از قدرت هاي بزرگ و سلطه گر را به صلاح آنان ندانست و از مسئولان سياسي اين کشورها خواست اين رويکرد را کنار بگذارند تا ملت هاي انان در ارامش باشند.
وي تاکيد کرد: اين رويکرد، خواري و ذلت را براي کشورها به ارمغان مي آورد.
حجت الاسلام والمسلمين صديقي در ادامه به تفسير سوره مبارکه حمد پرداخت و گفت: دوست داشتن و عشق ورزيدن به يکديگر از مهم ترين مسائلي است که خداوند متعال برانها تاکيد کرده است.
وي با اشاره به اينکه فرشتگان درگاه الهي همواره رفتارهاي انساني را زيرنظر دارند از همه مردم خواست با گناهان خود فرشتگان را ازرده خاطر نکنند.



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در نماز جمعه تهران

دیگر خبرها

  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • کارگران در نماز جمعه تهران
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تری خواهند خورد
  • آیت الله خاتمی: در مساله عفاف و حجاب دوقطبی ساخته نشود
  • خطیب نماز جمعه تهران: به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد
  • عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود/ صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • خطیب نماز جمعه تهران: صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند